Sommar!

Åh jag saknar redan sommaren..Jag är så trött på vinterns sen förra vintern fortfarande... Usch !

Jag blir läskigt rastlös på dagarna när Benjy är på förskolan >.< Så jag gick rätt tidigt idag *^^*
Annars har jag faktiskt haft 2 rätt händelselösa dagar ..Himla tråkigt faktiskt ..

Fota kan jag heller inte göra för tillfället ,imed jag inte kan hitta min duma kamera laddare ;(
Meen får väl leta rejällt snart!

Sen sitter jag & funderar ska jag klippa riktigt kort pinup lugg eller ska jag förlänga luggen ? Tips ;)
Kommentarer
Postat av: Nanna

Du är sjukt likt "EgoistJavist" på bilddagboken! Inte stilmässigt kanske, men ni har samma ansiktsdrag.

Hon liknar dig som du var förr dock, trodde det var gamla bilder på dig först.

2010-10-05 @ 17:53:56
Postat av: Fanny

Först och främst. KLIPP LUGG!!! du passar verkligen i det :D



För d andra. Va är det för kamera du har?

Är så sugen på at köpa en ny men måste ha en som tar kvalite bilder. även när d är lite mörkare.

Min jag har nu SUGER så jag fotar bara med iphonen och den kameran är ju inte den bästa heller :/



2010-10-05 @ 17:57:08
URL: http://fysh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tycker du ska klippa kort lugg, du passar jättebra i det .)

2010-10-05 @ 19:54:15
Postat av: Jennifer

Nej inte lugg! Tycker du är så mycket vackrare utan! Ska du inte satsa på löslugg annars? Så kan du liksom variera när som. Typ som denna, http://www.tradera.com/Svart-loslugg-med-resarband-goth-syth-lolita-rockabilly--auktion_341465_119818742



Har själv en sådan fast med lila slingor i som jag satt i själv..Tycker den är jätte praktisk då det är asjobbigt att låta ens egen lugg växa ut när man tröttnat. Den ser realistisk ut med :) Hihi!

2010-10-05 @ 22:49:10
Postat av: Linda

Säg till när du har bestämt dig =)

2010-10-06 @ 12:26:17
Postat av: Alice

Tycker inte du ska skaffa lugg! Du passar så mycket bättre utan! :-)

2010-10-06 @ 14:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign