Sunk!

Ohh jag orkar inte med sådanna här långa sega hemska dagar! Särskilt inte när det är fint väder..Jag har gjort nada i två dagar nu & är redag skit trött på det ^^

Fast ja nu ikväll va jag iväg & hälsa på Angelicas nya lilla bebis Bastian..:) Sån liten plutt ^^ Kan inte fatta att Hailie med vatt så mini nästan precis,tiden går fort!

Men annars har jag verkligen inte gjort något idag .Jag vill förändra mig men vet inte hur..Tyvärr passar jag inte i bara eyeliner ..Jag måste börja sminka mig mer ..Duma ögonlock ^^

Har iofs tränat med idag, men det gör jag var dag !

Min blogg har åter igen gått lite åt fel håll, så får väl snart skärpa mig ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska lägga in fler bilder på dig själv ^^

2010-10-05 @ 21:13:26
Postat av: hanna

Bara en tanke.. verkar som du blir lite rastlös av att bara gå hemma, jag e likadan ( har oxå 2 barn) Du o jim har inte pratat om att dela lite på ledigheten så du kan få jobba lite, 1 dag i veckan eller så, kan vara bra att ha något att göra så det bryter mönstret i resten av veckan. jag blir själv helt deppig när jag e föräldraledig ( i slutet, i början har man ju fullt upp=)Hemmafru livet passar inte alla, o jobba o träffa vuxetfolk är viktigt för självkänslan! Hoppas allt blir bra, gillar din blogg=) mvh hanna

2010-10-06 @ 08:42:46
Postat av: Annika

Ohh vad för träning gör du :) ?

2010-10-06 @ 15:15:05
URL: http://merantusenord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign