Tacokväll! Mammaträff?

Haha ja det har vatt det lita mycket senaste tiden *^^* Tur det är gott iaf!

Igår så gick vi först & lämna Benjy hos en kompis för dem hade bestämmt=) Satt även inne hos dem en stund & snacka & drack te. Mycket trevligt faktiskt :)
Sen hem om sen åka iväg med Alexandra & handla inför kvällen :)

Hem om igen & tog det lite lungt med familjen sen iväg hem till Alexandra & hennes familj=) Hon hade dukat helt mysigt med för den delen sådär extra  lyx ;)

Gott vart det & kul vart det! Så tack för en himla mysig kväll! Kallt som attans bara när vi skulle gå hem..


På onsdag kl 10:00 ska jag ha mammaträff hemma hos mig =) Blir fika & att umgås & chans att träffa fler vänner för alla.. Man får som sagt ta med sina bebisar sålänge dem är friska =) & alla är välkomna bara jag får veta  lite innan så jag vet hur mycket fika jag ska ordna . Även gravida är välkomna :)

Min tanke är att försöka hålla i mamma träffar en gång i månaden iaf! Så får vi se hur det går .

Idag vet jag inte vad som händer,väldigt sugen på att åka & handla saker jag behöver .. Får se om jag kan tvinga NÅN ;) att köra mig :D
Kommentarer
Postat av: Carolina

Så kul att läsa att du engagerar dig och ordnar mammaträffar! :)

2010-10-17 @ 14:21:59
Postat av: Hanna

Jag och Saga vill gärna komma,får man ta med sig andra mammor/gravida ? :)

2010-10-18 @ 11:23:52
URL: http://hannamammatillsaganollnio.blogg.se/
Postat av: bettyboom

Hanna. Självklart=) bara jag får veta innan hur många =)

2010-10-18 @ 11:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign