Tantkväll!

Igår blev en mycket trevlig dag!

Först det tråkiga dock att åka till svalöv (fast jag hade tydligen inte tid men jag fick tid endå som tur va haha)
Hailie vägde 9650 & va 70 lång.. hörslen  är bra & ögonen funkar ^^ Skönt..

Hem igen hämta Benjy & sådant..Sen kom Alexandra  en stund där efter & efter en liten stund där efter kom pappa med ,så vi åt mackor & drack te ..

Senare bestämde vi oss för att gå ut & gå, jag & Alexandra .Vilket sluta med att vi gick hem till Erica med barnen & drack te & skratta hela kvällen typ :D Hur trevligt som helst! Jag ställde såklart vagnen utanför deras hus & såklart började det spöregna :D Vi kom ju inte på efeter en bra stund att vagnen va ute iheller så den va dyngad haha .. Men det löste sig ..

Jag gillar verkligen att vara spontan ,att inte ha allt för mycket planerat om dagarna..Man planerar dagen som den kommer.. Fast en shoppingtur hade inte vatt fel att planera in någon dag dock ;D

Kommentarer
Postat av: Erica

Shoppingdag hade inte suttit helt fel;-)

2010-10-22 @ 08:10:12
Postat av: Emelie

Vi ska ju ta en shoppingdag, ju! :D

2010-10-22 @ 16:22:02
Postat av: M

http://obsessivecuteness.blogg.se/2010/october/cupcakes-med-regnbagar-pa.html



Såg dom och tänkte på dig! :P

2010-10-22 @ 18:07:10
Postat av: Anonym

har du slutat med fråge inlägget?

2010-10-22 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign