Today!

Dagen idag har väl vatt helt duglig ..
Började med att Zandra tyckte jag skulle gå hem till henne ,så det gjorde jag.. va där ett tag & snacka gojja & Zandra såg helpantad ut ;D

Sen iväg igen för  att hämnta Benjy,hade följe med Alexandra dit.. Sen fick han handla lite i kiosken sen gick vi hem till pappa en runda & satt där en stund..

Hemma nu  & tar det lungt .. Är s glad över att babe är hemma imorgon ! Dock ska jag till äckel landskrona på dagen där .. Men sen så=)


Vatt lite off med träningen denna veckan tyvärr..Men Jim kommer hem så sent så hinner inte med..:( Så det lär vara lite sisådär i ca två veckor med den nu ..Men är iaf ute & går var dag! Längtar efter att få träna bra igen!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vadå helpantad?? Jag ser ut såå!!!!! Hur blir de Me sängen?

2010-10-14 @ 15:54:06
Postat av: Fanny

2010-10-14 @ 19:07:19
URL: http://f
Postat av: Fanny

Du kanske har nämt det men då har jag nog missat det.

Vad tränar du?

Grymt duktig är du i alla fall :)

2010-10-14 @ 19:09:16
URL: http://fysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign