Veckans frågor & svar!

Yes yes

fråga
Vad är några MÅSTEN du har i din "smink kollektion"
Alltså vad du inte kan leva utan och som du använder väääldigt ofta?

Ha d bäst // F
Svar
Min  foundation *^^*

Fråga
Du är segare med dina uppdatteringar nu för tiden, vilket är skit tråkigt för du har ju tidigare skämt bort oss med många uppdatteringar iaf varenda dag. Hur kan det komma sig att rulliansen har slackat ner rejält nu, har du hittat på annat under dagarna som gjort att du inte har haft tid eller är du kanske rent av trött på bloggandet just nu? :)
Svar
Jaa jag vet ..Förlååt ;( Jag försöker hinna med var dag men jag har så mycket att göra nu helt plötsligt så det blir lite segt .. Men har försökt börja lite mer nu igen som jag hoppas märks lite =) Jag har ju även hittat min kamera laddare så ..Så nu ska det bli bättre !

Fråga
Har du lagt ner "bakbloggen"? tycker jag aldrig ser att du länkar till den =/
Svar
haha mja lagt ner har jag inte men  använder den inte tyvärr.. Anser att jag bloggar om det jag bakar här endå.. Men sen när jag väl har mitt café i framtiden då lär den användas igen :)


Fråga
Har du några tipps om hur man får sina föräldrar att låta en pierca sig. Vill pirca vertical labret!:>
(är 14 år)
Svar
haha oj du .. Imed jag inte känner dina föräldrar så kan jag inte svara på det ^^

Fråga
vad är det för tatuering du ska göra för pengarna du fick i present?
Svar
Tanken va fingrarna

Fråga
Är du nöjd med ditt liv?
Om ja, varför.
om nej, varför?
Svar
Oj..Nöjd till 100  kan jag inte säga ..Jag har mycket kvar jag vill uppnå innan jag blir det =) Men jag är mycket lyckligt lottad över ha finaste familjen fint hus & pengar till mat!

Fråga
Vad kommer du tatuera på dina fingrar?
Svar
Hemligt *^^* Eftersom jag inte sett någon än med den texten så vill jag inte avslöja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign