Veckans frågor & svar!

Fråga
Var båda dina barn planerade? :)
Svar
Japp det vart dem

Fråga
Vad gjorde du på din 23-års dag?
Svar
Den dagen jag fyllde år umgicks jag en del med Alexandra faktiskt  sen å kvällen  hälsa Zandra på.
Vågade inte göra för mycket för Hailie va lite kass i magen..

Fråga
Vad gör du om 5 år, om du fick önska?
Svar
Då har jag öppnat mitt 50-tals café :)

Fråga
Har du någon gång önskat att du haft ett syskon?
Svar
Nej ^^

Fråga
Kan du lägga ut någon bild på ditt nyfärgade hår?:))
Svar
Jadå,det kommer :)
Kommentarer
Postat av: Alice

Om du öppnar ett 50-talscafé kommer du få en garanterad stammis: Mig! :D

2010-10-01 @ 11:11:33
URL: http://mirano-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign