2 cool!

Yey Snart kommer min underbara kjol i brevlådan :) Längtar!

Nyss vatt ute & gått en sväng .. Snart har mina föräldrar ett bra hemma gym så snart kan man träna rejällt :) Nice!


Sitter & planerar min födelsedags tårta med *^^* Vet vad jag vill göra men det är nog rätt svårt .. Men får se :) Kommer inte avslöja mer än att det lär såklart bli en rejällt hög tårta =) Minst 6 bottnar .
Samtidigt som jag är sugen på att göra söta cupcakes^^ Ja vi får väl se hur många som kommer först & främst ..

Någon här som gjort sina läppar större ? Vad tipsar ni om? vet att det kostar kring 4000 :-  Hur känns det när man sprutar in det i läpparna? Gör det mycket ont? Om man är väldigt sprut rädd kan man sövas ? (antar inte) Vem rekomenderar ni?

Puss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Min kompis gör det på citycleniken i landskrona, hon är jätte bra säger hon .

2010-09-14 @ 16:31:40
Postat av: Thina

Jag tror att det gör skit ont! Har fått acupunktur i ansiktet och den är ju små nålar och det är jäkligt obehagligt...så jag tror att dom där är ännu läskigare! Löppen är ju rätt läskigt att sticka i..

Men man överlever ju garanterat ....

2010-09-15 @ 09:11:44
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: Isa

Angående lipsen :)

Det beror ju på om du vill ha något som är permanent eller inte. Det bästa är väl att köra på de vanligaste till att börja med och då ska du använda dig av antingen juvederm eller restylane, båda håller i ca 6 till 12 månader.

Jag körde ju på aquamid som är peramnent, finns en del skräckhistorier kring materialet, än har jag inte haft några problem (ta i trä) :).



Ingreppet är simplet och går fort, men visst det känns lite, men absolut inget som man inte klarar av, du får dessutom en mild bedövning som hjläper till, antingen i salv eller sprutform.

Så nä någon sövning får man inte för ett sådant här litet ingrepp men som sagt det behöver man inte heller, du kommer klara det galant om du väljer att göra det +ler+

2010-09-15 @ 16:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign