Malmö!

Idag har jag vatt i Malmö & Burlöv & letat kläder..Jag hittar inget ;( Allt är fult..Finns inget fint mer & finns det fint så är det för jävla dyrt lr rent för litet ..Trist..Igår va jag på centersyd med men inget alls där iheller .. Får väl prova väla & familia inom det närmsta då..Behöver nya kläär..


Vad händer imorgon? Imorgon ska jag inte göra något alls mjer än vara själv heeela låååånga dagen med barnen .. Jim ska göra nåt bla bla  så han kan få sitt körkort .. ska bli skönt när han får det om typ 2 månader eller vad det var.

Men men kram på er..
Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh du skulle sagt till igår att du skulle till Malmö! Säg till nästa gång!;)

2010-09-06 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign