Mep mep!

Idag ska dagen spenderas inne i Åstorp..
Ska träffa söta Emelie idag & umgås lite med henne :) Ska bli så kul !


Fredag imorgon då ska jag baka <3 Åhh jag längtar!


Igår kom mamma & pappa med lite saker till barnen =) Hailie fick tex en skit söt fleece overall nu till hösten av mamma..Rosa med en gullig uggla på^^ Sen har den även så öron på luvan..Så söt. Sen fick Benjy  snygga överdelar & strumpor & Hailie fick ett par fräcka mjuka skor med :)

Sen bäst av allt nästan haha så fick jag en 1000 lapp av mamma ;D TACK!

Kommer med bilder ikväll:)
Kommentarer
Postat av: Anette

Ugglor rockar min värld! Snäll mami du har...!<3

2010-09-16 @ 13:07:07
Postat av: Anonym

Kul att dina föräldrar fortfarande försörjer dig fast att du är gift och har barn!

2010-09-16 @ 16:24:51
Postat av: bettyboom svarar

anonym: ja visst är det bra? sjuklt lyxigt att man kan försörja sej på en 100 lapp med

2010-09-16 @ 17:10:29
Postat av: Anonym

Med tanke på hur ofta det är och att du dessutom jobbar i din mammas affär ^^

2010-09-16 @ 17:55:31
Postat av: Matilda

Ja tyvärr är du ju bortskämd så det heter duga.

Jag hade dock skämts om jag vore du :)

2010-09-16 @ 18:39:59
Postat av: Bettybooms svar

hmm så att jag fyller år kan inte alls ha med sakern att göra=)?Inte precis som jag brukar få 1000 spänn bara sådär upp & ner..sen att ni är avundsjuka på att jag fick det som en överaskning är inte mitt fel..Ni kan ju gå på era mammor om detta istället jag kan tyvärr inte ge er dessa pengar



bortskämd kan man ju se på hur man vill men jag vet att jag tjänar mina pengar & jag betalar så min familj över lever var månad .. s¨bortskämd vill jag inte kalla det :) Men ni som inte känner mej får gärna kalla mej det.. det gör mej inget.

2010-09-16 @ 19:02:09
Postat av: Bettybooms svar

hmm så att jag fyller år kan inte alls ha med sakern att göra=)?Inte precis som jag brukar få 1000 spänn bara sådär upp & ner..sen att ni är avundsjuka på att jag fick det som en överaskning är inte mitt fel..Ni kan ju gå på era mammor om detta istället jag kan tyvärr inte ge er dessa pengar



bortskämd kan man ju se på hur man vill men jag vet att jag tjänar mina pengar & jag betalar så min familj över lever var månad .. s¨bortskämd vill jag inte kalla det :) Men ni som inte känner mej får gärna kalla mej det.. det gör mej inget.

2010-09-16 @ 19:03:01
Postat av: Bettybooms svar

Mathilda. ohja ;) Fy farao vad jag skäms.. Jätte pinsamt att få 1000 kr av sin mamma som ville vara snäll ,fy satan va pinit

2010-09-16 @ 19:04:03
Postat av: Hella

Jag kan väl berätta då för alla som inte unnar dig det, att jag är snart 40 år, jobbar deltid, har en man som tjänar helt okej, hus, två bilar osv..

Min mamma vill ibland ge mig en slant = 200-500 kr när det tex är storhelg eller nåt sånt för att hon tycker det är kul att ge ett bidrag till lite extra lyx. Vi bor nästan 100 mil i från varann o hon GILLAR att få skämma bort mig ett par gånger om året eftersom vi inte ses så ofta.. Bortskämd?? ja helt klart, men å andra sidan.. om man har föräldrar som bara vill en gott, skulle man tacka nej då bara för att visa sig "vuxen"?

2010-09-16 @ 23:30:16
URL: http://hellabella.blogg.se/
Postat av: Jenny

Löjligt att folk kan vara så missunsamma! Herregud, alla får väl något "bidrag" (kläder, mat, pengar, blommor, vad som helst) ifrån sina föräldrar ibland? Jag har gett min mamma kläder, pengar och allt möjligt med. För att JAG vill ge min mamma något gott eller kul ibland. Hon gör det samma för mig och min bror. Så jäkla löjligt att hacka på Electra, när det dessutom kanske handlar om födelsedagspengar. Vilka hemska människor det finns. Nej du Electra, köp dig något riktigt fint för pengarna! :D

Och du anonyma, vad har Electras "bortskämdhet" att göra med att hon hjälper sin mamma med hennes affär? Det om något är väl tvärsom bortskämd? Nej gud, håll er till era egna saker.

2010-09-22 @ 21:52:02
URL: http://fatshionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign