Regn regn regn!

Fattar inte det roliga alls ..Kan inte någon få mig att förstå det roliga med regn *^^* ?

Jag hade hoppats på fint väder idag ,för då hade jag gått ut med barnen & hittat på något.
Men här regnar det & blåser smått,så det lätt inte så kul faktiskt ...


Snart fyller jag år .. Jag längtar bara för att få det överstökat & jag vill baka haha !
Skrev nyss en önskelista på facebook evenemanget & jag märkte att det va dyra saker jag önskar mig :D Så jag får väl blommor^^ Fast jag gillar blommor & älskar att ha det i huset så .

Jag älskar Lady gaga ..Haha kan inte hjälpa det.. Hur cool är hon inte ? ..
Jag ska lätt se henne i Malmö .. ;) Jag följer gaga modet !

Nä inget annat att skriva om just nu iaf!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Regn e MYYSIGT :D

2010-09-14 @ 12:01:59
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Hej vän! Du kommer att bli så fin i kjolen men nu känns det som du måste lära dej jitter bugg, kom igen det är jätte roligt och bra motion, du är så snygg och kan se framför mej när kjolen svänger dej!

Kram

2010-09-14 @ 23:11:33
Postat av: Anonym

känns ju dumt att koma när man sett önskelistan och man själv är fattig. :/

2010-09-15 @ 00:25:41
Postat av: Bettybooms svar

anonym haha äh jag blir lika glad för en chokladbit. :)

2010-09-15 @ 08:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign