Resultat!

Gårdagen blev mycket lyckad =) Trevliga vänner & tårta att äta :)
Kvällen slutade med att vi kolla på jackass;)

Idag skulle jag så gärna vilja komma någonstans & försöka få shoppat en ny tröja ..Äger typ bara linnen >.<
Sen måååste jag får omfäst min förlängning...

Vad ska ni göra idag?

Lite bilder.Tog inte så många ,får sno av Emelie sen :D Fick  fasiken ingen bild på Tove denna gången heller >.< .Tyvärr blev de flesta suddiga pga min kamera lever eget liv ..
Benjy ville att jag skulle sminka sår på honom igår (han fick sånt kitt i födelsedagspresent) Så jag sminka lite sår på honom sen  försökte vi lura gästerna att han trillat med cyklen ;)


    

 

Tack för en mysig kväll :)

Kommentarer
Postat av: emma

önskar så jag hade varit med och myst!

2010-09-05 @ 12:55:27
URL: http://spacebetween.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej Electra!

Du, skulle du kunna svara på en fråga? Du kan skicka svaret till min mail.

Jag ska göra tårtor eftersom min morbror fyller 40 år. Hur många gram sugarpaste behöver man till en hel tårta?

2010-09-05 @ 13:47:09
Postat av: Malin

Hej!

Måste börja med att det är en jätte härlig blogg med alla roliga foton att kika på :)

Sen så har jag ju hajat nu att du gillar bakning och 50-tal, så jag tänkte att jag skulle tipsa dig om http://www.cafecineast.se/

Ett café här med 50-tals stil och "film-rum", där alla rummen i cafét har ett speciellt tema efter kända filmer, ett har västerntema, maffia och skräck bland annat.

Sen har jag även hört talas om ett café i Göteborg som heter Milk & Egg (eller så var det Egg & Milk) som också har 50-tals stuk! :)



Hade så göttans och sköt om dig!

/M

2010-09-05 @ 16:30:40
URL: http://jaderbergh.bloggplatsen.se
Postat av: Sofi

Dina bakverk ser alltid så jäkla goda ut! Om du någon gång i framtiden öppnar ditt egna konditori så kommer jag lätt ta mig till skåne för premiär öppningen ;)

2010-09-05 @ 22:46:03
URL: http://myfortressofsolitude.blogg.se/
Postat av: Anette

Finfina ungar och finfina Emelie :) Tårtan lär ha varit ljuvligt god,hörde jag. Stay strong,grrrl!

2010-09-06 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign