Så här går det till steg för steg!

Tänkte visa lite hur min förvandling går till haha ;) Många är ju så nyfikna alltid..



1.Osminkad & nyvaken ;)



2. Foundation från makeup store (matt) ja den e lite för brun just nu inte solat på ett tag haha. Det är såklart ett stort minus..





3.Puder isadora *snygg bild



4.Kinder, nivea



5.Ögonbryn svart kajal & svart ögonskugga att pensla över med så dem blir matta i färgen.



6. ögonlock. Vit glittrig grun på ögon locken hela vägen upp till brynen..Från makeup store



7.Ögonlock ..Svart skugga stargazer



8. Eyliner isadora



9.Mascara & fransar

10.Helhet & Läppstift Välj en snygg röd färg ..Jag har dock inte lyckats än att hitta en bra hållbar!




Tips ( detta är vad jag tycker du behööver inte ha det så detta är riktat till dem som velat veta)

Ha aldrig utväxt! Det får en att se ofräsch ut oavsätt ! (jag har just nu gigantisk ful utväxt som skall fixas) Se till att ha  fylligt hår & lockar hjälper  till samt löshår ;)
Försööök att undvika ful rand presis under hakan/käken om du använder foundation..Det är så fult & jag försöker alltid ta väck den eller så sminkar jag hela halsen med.. Ögonfransar (lösa) gör så att dina ögon ser större & finare ut .(iaf för mig ^^) Försök att få hjälp i butiken för att hitta rätt färg för din hud om du ska köpa foundation/puder..Ögon bryn är pilligt & jag misslyckas ofta..Det är svårt särskilt om man tar bort dem helt som jag så mitt tips är att inte göra det^^ Men gör du det endå så finns det faktiskt mallar för ögonbryn på åhlens! Aldrig provat dem men  kan tänka mig att det är mer enkelt..

Hoppas ni är lite nöjda nu ,ni som frågat :)

Kommentarer
Postat av: Emma

ja så slänger man iväg ännu en kommentar om hur jävla vacker du är! hoppas du vet det vid detta laget :) är även så sjukt imponerad på hur du får till ditt smink och ögonbryn så fint. du passar så otroligt bra i lugg med tycker jag, behåll den. nej tack för mig herregud vad desperat jag känner mig men hade gjort mycket för att få se ut som du :) hihi

2010-09-16 @ 21:59:30
URL: http://boppinbetty.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja! Very good!

2010-09-16 @ 22:03:41
Postat av: Molly

Fan vad snygg du är, med & utan smink :) Tar det lång tid att få i håret? Gör du det varje dag, håret alltså? : )

Och har du något franslim som du kan rekommendera?

2010-09-17 @ 00:01:00
Postat av: Isa

Kul med sådant här, känner igen min egen procedur :)

Och du ser bra ut både före och efter.

2010-09-17 @ 15:29:30
Postat av: Fanny (Anothernamn @BDB)

Håller med Molly.

och säger det igen. Du är grymt vacker :D

Både med och utan smink :*

2010-09-17 @ 15:43:41
URL: http://fysh.blogg.se/
Postat av: Malin

Riktigt kul o se :)Härligt o se att du bjuder på dig själv o inte är kinkig med att visa dig osminkad. Eloge till dig :)

2010-09-18 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign