Shopping!

Idag åkte vi till Helsingborg ..Mina byxor va så söndriga nu så att dem va dax att kastas så köpte mig ett par nya byxor jag kan slita ut ;D Cubus ..Helt fantastiskt.. Vissa storlekar är som sagt löjligt små :S Fattar inte att en vuxen människa ens kan komma i nåt som är lika brett som min lille pågs midja..Men men ..:)

Hittade även en Lady gaga t-shirt som jag ska ha & träna i eller slappa i .. Färg till löshåret & lita sådant.. Barnen fick saker,köpte gåstol & kläder till Hailie & Benjy fick välja en pirat leksak & fräcka kläder .. Jim hitta nada ^^


Köpte även pralin form som är rosformade :)
Jag återkommer ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

ehh bilder?

2010-09-27 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign