Sitta!

Idag har Hailie satt sig upp helt själv två gånger :D Benjamin  har en lös tand! Innebär detta att mina barn börjar bli stora? Tiden går så fort..Känns som igår Benjy föddes nästan! Finaste underbaraste barnen har jag iallafall!

Idag har jag vatt ut två gånger & promenerat,inte illa ! Fint väder iallafall:) Ska träna ikväll med !

Imorgon ska jag göra bottnar inför helgen..Lördag ska jag ha mitt "kalas" sen på Söndag ska Benjy på kalas igen^^ Kul att han har många vänner & dem flesta är 1-2 år äldre med :) kul ! Vi va även välkomna dit så vi funderar på att gå dit..Alltid skoj att lära känna fler som har barn oavsätt ålder särskilt när det är barn Benjy leker med !

Sen på Söndag ska jag även diskutera  bröllopstårta med ett par=) Ska bli kul för det verkar som det blir en sådan tårta jag vill göra med *^^*


Mitt nästa hår blir svart & ljusrosa iaf ;) Ska bara komma iväg & köpa hår & färg samt hitta någon som vill sy micoringar!

Yes!

Kommentarer
Postat av: Thina

Om du sätter om mina dredds och färgar mitt hår innan dom kommer i igen så kan jag sy...Fast jag hade behövt ha dom fixade redan tills lördag...och är ju skitförkyld och febrig...så det lär ju va en dålig ide om du inte råkar drömma om att få del av jordens förkylning,,,

2010-09-22 @ 16:03:49
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: bettyboom

Thina ooh jag hade kunnat göra de..jag behöver med ha i mitt innan lördag=(

2010-09-22 @ 16:20:56
Postat av: Thina

Ja fast jag är så grymt förkyld..så jag orkar inte ens sitta upp i mer än 5 minuter...annars hade vi kunnat fixa det! För så jobbigt tyckte inte jag att det va att sy i microringar! men det kanske är för att jag bara har gjort det en gång...



Jag orkar inte ta bort mina dredds för då måste dom i direkt sen..tror min frisyr under ser ut som fan..eftesom det är så kort och sen har jag gjort lite undercut..så jag är övertygad om att om jag tra bort dom kan jag inte visa mig ute,,,så istället sätter jag bara om dom som glider av..vilket dom gör när håret år så kort...Önskar man kunde limma fast dom! Eller häftpistol i huvet...

2010-09-22 @ 18:02:39
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: Ann

Hur mycket tar du för att göra en bröllopstårta för ungefär 20 pers?

2010-09-22 @ 21:20:33
Postat av: bettyboom

ann de e lite olika beroende på hur man vill den ska se ut från 400 :-

2010-09-23 @ 11:15:57
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Ann

jag är ju inte direkt ny på det där med bröllopstårtor, något förslag? Någon vit med fina dekorationer på (dekorationer får givetvis vara färgglada) Hade varit kul om någon som du kunde göra en som man iaf känner/vet vem du är. Dessutom vet jag att du gör fina dekorationer med.

2010-09-23 @ 21:44:55
Postat av: bettyboom

Ann



jag har många ideer på bröllops tårtor :)Hade vatt himla kul att få göra din :) kan adda mig på msn det är lättare där att skriva=)



[email protected]

2010-09-24 @ 08:38:17
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Otroligt söta barn med fiiina namn ^^, Det var prat om förut att vi skulle ge namnet Hailey till våran dotter om vi fick en men det blev ju inte så :)

Och Benjamin har jag alltid viljat haft på en av mina pojkar men karl här hemma är elak och ogillar namnet o.O

2010-11-10 @ 13:36:29
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign