Suck!

Skönt att valet är typ över & trist att det blev som det blev.. I dont like moderaterna..
Men men ,bättre lycka nästa gång hoppas jag verkligen på !


Idag har vatt världens mest slappigaste dag.Har iaf fått hjälp av babe att få av mitt sletna löshår .. Ska köpa nytt i veckan ..Ska bli skönt att få i nytt hår igen *^^*

Ska träna sen igen ..Hoppas då Zandra inte dissar ;)  Har  en aning träningsvärk i armarna i dag så får nog skippa träna styrka med dem ..
Ska göra en tårta idag med Fått en beställning av svärmor Så dne skall göras dock funderar jag på hitta på nåt roligt utan sockermassa denna gång men är osäker än :) Får se vad det blir .

Nix, snart äta!
Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha, jag blir snart en dissare alltid :( Meeeen du ska ju träna så sent snyyft

2010-09-20 @ 17:19:50
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign