Svart!

Hej & hå,då vart det Lördag!

Idag är Benjy på kalas några timmar, så jag & Hailie är själv hemma just nu .
Har vatt ute på min promenix med idag sen vid 3-4 blir det träna & sola!


Har bestämmt mig nu(fast än de flesta rösta rött haha) att färga håret svart igen ..Kanske inte så kul.. Men det är den bästa färgen att kombinera saker med.. Så ska ha svart nu igen ,billigast med för den delen :) Orkar inte dona med rött hår hela tiden fast än det är snyggt.. Så är det iaf :) Ska köpa nytt löshår i veckan & hitta någon frivillig som kan sy fast microringar ;) Eller så får jag muta någon.. Hmm.. Just ja,jag ska sklart blanda in någon annan färg med :)

Jag fyller år om lite mer än en vecka..Fy sören ..Jag känner mig gammal fast jag bara blir 23 :D Tänk så mycket man gjort redan & det sysn på rynkorna i pannan haha ;)

Jag har bjudit folk på facebook, så ni som inte tror ni blitt bjudna kika där på evenemang ;)
Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker faktiskt att du passar bättre i svart ^^

2010-09-18 @ 17:27:57
URL: http://szew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign