Tårta!

Tjohoo vilken låång dag :O Fler än jag som tycker detta?

Idag har jag iaf fått ihop en beställning på tårta :) Svärmor som beställt den till Alinas födelsedag :*
Jag tänkte att jag skulle passa på (när jag fick fria händer) att göra en smörkräms tårta :) Jag  dona till lite ett eget recept & fy vad god den blev Yummie! Jag ska ta en bättre bild imorgon när det är ljust ute .. Hjärtat som är rosa uppe på har jag gjort själv.. Det är vit choklad . Fick en sån här choklad smältar grej maskin igår med formar & grejer av pappa *^^* Så himla  nice!  (Usch vad bortskämd jag är va)  Men det är himla roligt för nu kan man göra söta saker med choklad & ge bort :)

Iaf fyllningen i tårtan är  choklad,mango & jordgubb .Den är då täckt med choklad smörkräm . Yumyum!


Har tränat & vatt duktig idag med.. Har ont i mina armar nu.. Tränar inte med så mycket tyngder än ..Får börja försiktigt .. Jag  tränar just nu med  18 kg bara..Kan ju ta mer & orkar mer, men just nu är det faktiskt rätt lagom . Man ska ju vara försiktig.. Hoppas det ger resultat tillsist iaf :) Zandra dissa mig som vanligt idag ;) haha


Bild på tårtan!
www.svorono.se



Kommentarer
Postat av: Molly

Kan du inte lägga upp recept på smörkrämen?:)

Och ta gärna en bild uppefrån så man ser hjärtat lite bättre! Den ser iallafall jätte fin ut!

2010-09-20 @ 21:49:21
Postat av: Anonym

Tycker mest du är pinsam.. Speciellt ditt politiska uttalande, kanske borde lämna det till de som gått skolan och kan något?

2010-09-20 @ 22:38:48
Postat av: bettybooms svar

Jag kan nog en del om det.. har alltid tyckt samma sak .. tyck du gärna att jag är pinsam..Du är inte mycket bättre som inte vågar stå för vem du är endå..Så varför skulle jag ens ta åt mig :)

2010-09-21 @ 07:07:25
Postat av: ola

undrar vad det är för en nörd som kommenterar andras politiska åsikt på det sättet? förmodligen någon med mindervärdeskomplex. någon som inte tål att alla inte kan ha samma åsikter iaf. nej du anonyma kommenterare, gör oss alla en tjänst skriv inte här, alternativt skjut dig själv

2010-09-21 @ 08:31:05
Postat av: Molly

Men gud, har inte folk något liv? (Hänvisar till den anonyma kommentarena ang. politik)



Jag håller med dig BettyBoom, gillar inte heller moderaterna.

Och vad är det för fel med det? Alla har ju rätt till sina åsikter, man ska inte behöva få kritik för att alla inte delar samma.

Tyckte det var någon som hade en besservisser fråga i "Ställ din fråga" häromdagen också, om SD och moskéer. Folk ska inte bry sig så mycket! :)

2010-09-21 @ 09:31:39
Postat av: Jennifer

Du är riktigt duktig på att baka, blir helt paff när man ser hur resultaten ser ut.

Btw, gillar din blogg skarpt. Vet du hur man gör en design?



Användarnamn: Duvaan

Lösenord: Raggare

2010-09-21 @ 10:40:04
URL: http://duvaan.blogg.se/
Postat av: Ann

smart att lägga upp lösenord och användarnamnet.. måste vara ett skämt..?

2010-09-23 @ 03:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign