Tjoho!

God morgon!

Inatt vakna Hailie för första gången & va klar vaken  i över en timme  ^^ Hon har ju vaknat förr på natten lite sådär men aldrig vatt sådär pigg haha :)

Kul undersökning jag gjorde igår ^^  3 st som tror jag är lögnare & falsk :) Fast ingen av dem har förklarat varför? hm hm .. Sen de flesta trodde ju faktiskt bra grejer =) Tack Jag är faktiskt väldigt ärlig & rätt  knäpp i skallen om man väl känner mig ;)

Emelie du är så jävla go & ditt inlägg gjorde mig jätte glad

"Jag VET att du är supersnäll, jävligt rolig, och så lite knäpp haha :D Du är hur go som helst och rakfram med vad du tycker och tänker. Superbra helt enkelt! En av få människor jag verkligen tycker om och känner jag kan lita på, trots att vi inte umgåtts så mycket än!"

Kram på dej!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra riktigt..Vill ahandla tröja fortfarande haha :)
Men men hörs sen :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Puss darling :)

2010-09-09 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign