Veckans frågor & svar!

Here we gooo!


Fråga
Är det vanlig kajal du målar dina ögonbryn med?
Svar
Japp det är det


Fråga
Använder du lösögonfransar?
Svar
Ja oftast gör jag det :)


Fråga
Har du några planer på att läsa in gymnasiet:)? Din blogg är jättefin nu föresten!
Svar
Nix =) Tack!


Fråga
Asså, du vet ju dehär med & skita & sånt.. Hur ofta skiter du? Skiter du oftare än Jim? :) Luktar de illa?
Svar
Gonnel,Gonnel..Jag skiter minst 5 ggr  om dagen det är 1 gång mer än Jim. oh Jims skit luktar värre..Det är sant!


Fråga
Hej! Såg på fb att du var med i gruppen som är emot moskébyggen i Sverige... Undrar om du kan förklara lite hur du tänker angående det.
Sen undrar jag om du kommer rösta, varför eller varför inte.
Svar
Ja jag är emot det ..Vi hade väl aldrig fått bygga något sånt skit i deras land ? Jag tycker personligen det är löjligt & dumt .. Jag tycker även religion  är det mest korkade som finns .
Ja jag kommer rösta . Men vet inte riktigt vad .

Fråga
Du har inte körkort va? Vill du ta?
Svar
Nix det har jag inte för jag litar inte på mig själv i trafiken^^ Antagligen lär jag inte ta det .. Får se.


Fråga
Vad är "pärlorna" runt hjärtana gjorda av, på din senaste (superfina) tårta? :)
Hur får du sockerpastan så jämn och slät? Kan du inte visa stegvis hur du dekorerar en tårta?
Svar
Det är sockerpärlor =) Tack ;)
Jag vet inte ,jag personligen tycker inte den är slät haha .. där blir gärna märke efter kavlen på den.. Men att den inte blir bucklig är pga jag kämpar som en dåre med grädden under så att den är super jämn plus jag har en smother som jag jämnar till den med  =)   Jo det hade vatt skoj=) Kan jag göra när jag gör min nästa tårta :)


Fråga
Jo, jag såg på din bilddagbok för jätte längesedan att du har hade ett skinnymarsvin. Och jag undrar om du har kvar han, och om du har de. Kan du kanske lägga ut en bild på skönheten? :)

Älskar din blogg btw! Helt grym!
Svar
Ja det va ett bra tagsen.. Vi sålde honom för  dem andra marsvinen va på honom hela tiden & imed han inte hade  hår som skyddar  så fick han rivmärken & ärr hela tiden .. Men jag har fått höra av dem som fick honom sen att han dog ..Dem är tyvärr jätte känsliga men hur goa som helst..Söta som bara den.
Tack=)

Fråga
Hur kommer det sig att dina vänner sviker dig när du försöker hålla i något kalas eller någon träff, varför kommer dom inte? syftar på din 50tals fest och något knytkalas som du hade nyligen. Liksom vad är deras ursäkter? förlåter du dom varje gång?
Jag hade jättegärna dykt upp på sådana fester ^^ men bor i göteborg så det är ju en bit. Hoppas att du öppnar ditt drömcafé här i gbg, kommer nog bli supersött! :)
Svar
Jadu det är en bra fråga.. Har några som  kommer faktiskt nästan alltid . Men folk i min ålder är mycket mer för att festa på klubbar lr så jobbar dem lr så ska dem på något annat lr så kan dem bara inte .. Alltid så när man håller i något tyvärr ..Jag är smått trött på att göra saker för mina vänner för dem kan nästan aldrig komma endå .
Ja fast skillnaden är nog att i göteborg & större städer så är det lättare & folk är oftast roligare utanför skåne ;) Jag bor i en liten by  & folk är för lata oftast att ta sig hit tyvärr ..Trist ..
aaw det vore nice & öppna det i gbg=) Älskar dne staden.=)

Fråga
har någonsin haft tanken att börja sminka folk till fest heller halloween/maskerad osv?:) alltså bara
på beställning,att man kan ringa dig sen tar du kanske 150kr heller nåt sånt?

tycker du sminkar dig själv så sjukt fint!
sen är du så duktig på att göra sår osv.
Svar
Tanken har funnits där *^^* Men jag tycker själv att jag suger på att sminka andra haha .. Men sminka sår & sånt är faktiskt något jag ahde gärna velat utveckla för det är så himla kul.

Tack :*


Fråga
Du sa förut att du va asexuell? Hur kommer det sig? :)
Svar
Haha det var nog ett skämt  mer eller mindre :)


Fråga
Vilken är din absoluta favoritmat? :D
Svar
Köttfärssås & spagetti *^^*


Tack för era frågor :*
Kommentarer
Postat av: Anonym

De här med moske bygget, att vi inte tex får bygga kyrkor i "deras" land som du skrev. om du tar tex albanien där en större del av befolkningen är muslimer så finns där även folk som är kristna. det fins svenska muslimer, precis som det finns svenska judar och andra religioner. vad jag menar är att även om största delen av befolknigen i ett land är tex muslimer så finns det alltid en minoritet av andra religioner. så Jo kristna kyrkor finns oxå i de flesta (vågar inte skriva alla) länder. men sen får man självklart tycka vad man vill om den saken hehe

2010-09-10 @ 16:52:50
Postat av: Zami

Hejsan! Du har jätte fin blogg, gillar den verkligen :D

Jag tänkte fråga om du kanske kan göra en video på hur du sminkar dig :D Det är grymt snyggt tycker jag :D

2010-09-10 @ 17:41:44
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej, jag har en fett udda fråga såhär i efterhand,

hade du i dina piercingar när du födde barn? jag har hört ifrån as många att man inte får det, å det är min största fasa att när den dagen kommer å jag ska skaffa barn själv å jag måste ta ut min älskade piercing, så jag tänkte att jag frågar dej.. (a)

sjukt snygg blogg å jag ÄLSKAR din stil.. :)

2010-09-13 @ 14:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign