Veckans frågor & svar!

Här kommer de få som blev denna veckan :)

Fråga
Vilket parti röstade du på i valet??
Svar
Ett parti som tyvärr inte vann hela skiten

Fråga
vad jobbar din man me?
Svar
Haha jag kan aldrig förklara dte jobbet av nån anledning ..
Fredriksson iaf heter företaget.Dem gör lite olika saker där..


Fråga
gör du dina tårtor och sätter i hår för att du tycker det är roligt eller jobbar du med att? alltså förstår du ta betalt för jobbet, men är det ett företag du har?
Svar
Tårtorna gör jag för det är roligt & folk får betala vad själva grejerna till tårtorna kostar .Hår gör jag för att tjäna pengar ..Ja företag.

Fråga
Vad ska ni äta till middag idag? =)
Svar
Haha ingen aning:D Det planerar vi alltid  5 min innan

Fråga
Brukar du åka på festivaler?
Svar
Nix faktiskt aldrig vatt på någon särskild stor festival..Jag har vatt mamma istället=)

Fråga
Vilken konsert skulle du helst åka på?
Svar
Just nu en kommande Lady Gaga konsert i Malmö=)
Kommentarer
Postat av: Emelie

En fråga till nästa vecka:



Har du något tips på en bra svart ögonskugga som även är svart när man börjar jobba med den?



För jag har bara stött på svarta ögonskuggor som antingen går åt det bruna eller gråa hållet när man väl ska använda dem, jätteirreterande! :P

2010-09-24 @ 10:48:04
Postat av: Anonym

vad heter ditt företag då? eller är det en enskild firma?

2010-09-24 @ 18:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign