Veckans frågor & svar!

Här kommer dem :*

Förlåt att jag vatt seg på att blogga nu ett tag .Mår lite skumt men jag kommer snart  igång!

Fråga
Hur länge var du & din kille förlovade innan ni gifte er? :)
Pratade ni ofta om giftermål innan ni faktikst gifte er?

Har ni alltid bott i hus eller bodde ni i lägenhet tillsammans innan?

Du och din kille är verkligen söta tsm, och era ungar är bedårande! :D
Nyss hittat till din blogg och älskar den, verkligen jätte snygg.

Svar
1.oj  jag minns inte tror det va nästan 2 år om jag inte e snurrig^^
2.Nä vi skulle aldrig förlova eller gifta oss sa vi^^ Men ojsan hoppsan :D
3.Vi bodde i ett litet hus först sen i en lägenhet sen nu i ett stort hus :)
Awwe tack så jätte mycket=)

Fråga
Vilken är din favoritfrisyr du har haft genom åren? :)
Svar
Oj jäklar svår fråga.har nog haft över 100 olika frisyrer ..Jag gillar mitt röda nu faktiskt ..men innan är det rosa dreadsen såklart=)

Fråga
Hade du gjort kirgusikt ingrepp om du hade fått göra det gratis? Isåfall vilken typ? :)
Svar
Absolut skulle gjort det direkt! Jag hade fixat till min hängbuk :) Alltså en bukplastik:) Sen vill jag så gärna lyfta pannan & ha silikon läppar haha :D

Fråga
När får vi se cupcake recept? :D
Svar
Har för mig jag la ut ett i mitt cupcake inlägg=) sen kika under recept så finns där med nåt =)

Fråga
Vilken är din naturliga hårfärg?
Och vad hette du innan du bytte till Electra? Och varför blev det just Electra? :)
Svar
Min naturliga hårfärg är råttfärgat >.< Tråkigaste färgen..
Jag  hette ett fult namn innan jag byta ;) Jag byta när jag va 14 år tror jag de va .. Jag byta till Electra för att det har alltid vatt ett namn jag gillat & kännt att det förklarar mig bäst=) Det passar mig helt enkelt.

Fråga
Vilken utbilldning har du från tex. gymnasiet? =)
Vilken var ditt favvo- respektive hat-ämne i skolan?

Är också lite nyfiken på vilken roll du hade när du gick i skolan, typ var du populär? Lite av en outsider? "Nörd"? =P
Svar
Jag har ingen..Jag hoppade av skolan efter halva 9:an..
Jag hatade allt :D
Jag va en outsider offcörs ;)

Fråga
Har du några syskon? :)
Svar
Nix ,ensamt barn!

Fråga
Får man ställa två frågor? :)
ISåfall undrar jag också vad dina föräldrar heter? :D
Svar
Absolut fråga hur många du vill;)
Ivan & Lilian heter dem.

Fråga
Om du fick byta utseende med en eller flera kändisar, vilka skulle du välja?
Skulle du vilja "byta helt" eller bara ha vissa drag? (Tex. en persons ögon och en annans läppar osv)
Svar
Skulle gärna byta helt med christina aguilera ;D Snyggaste bruden..Sen skulle jag nog velat ha beonces kropp.

Fråga
Hej, tycker din blogg är väldigt fin och har förljt den ett tag. Tänkte bara fråga, om du tycker det är lika roligt att laga mat som att baka? Vad brukar ni äta, är ni typiska husmanskost eller lite utländskt? :)
Svar
Tack va kul=)
Jag hatar att laga mat haha är skit dålig på det *^^* Jim lagar maten i detta hemmet.
Vi brukar äta typiskt svenssons faktiskt :P

Fråga
Du verkar ju inreda en hel del, finns det något rum i ditt hem som du inte är nöjd med?
Vad blir nästa projekt?
Svar
Oj ja jag är nöjd med vår nedanvåning ..Men när det kommer till ovanvåningen så är den det där stället man har allt skit på som man inte vill visa typ ;) Jag måste seriöst ta tag i den..Den har ingen stil alls :D Så det ska väl bli nästa projekt:D


Tack för era frågor!
Kommentarer
Postat av: MansonDust

Lyfta pannan ? Why ? ^^,

2010-09-03 @ 17:08:33
URL: http://mansondusts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign