Vikt nedgång!

Hej & hopp!

Imorse när jag vakna & vägt mig blev jag plötsligt på väldigt bra humör *^^*
Jag har gått ner  från 9-92 till 87,5 kg :) Gött Det är det minsta jag vägt sen förlossningen ;)  vecka ca tog det med !

Det är bara att fortsätta som jag gjort nu=) Träna & inte äta massa trams ,utan bara hålla mig till helgen=)
Mitt mål är 70 kg .Det är vad jag bör väga till min längd ,det är även en väldigt lagom vikt till min kropp!

Idag skall det bakas!

Kommer dock inte jätte många imorgon (som vanligt) Men ska endå baka rejällt..Två smörkräms tårtor & lite andra småkakor ..Jag hoppas att min mamma är BÄST & syr microringar i mitt löshår idag med så jag kan få i det ;)

Färgade mitt & Jims hår svart igår .. Gött! Svart är en bra färg på många sätt & vis!
Rött va bra jobbigt tillsist :( Synd för det är ju snyggt..


Nä kram på er
Kommentarer
Postat av: emma

hur lång är du? =)

2010-09-25 @ 12:05:30
Postat av: bettyboom

Jag är 169 :(

2010-09-25 @ 12:17:16
URL: http://bettyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign