Tjenis penis!

Fint väder idag med :D Vadå? ska vi bli bortskämda här i skåne ? *^^*

Har plockat undan lite här hemma & klätt på mig sjömansklänningen sen bär det av till butiken www.lillanspresentbod.se 

Sen när man är hemma igen blir det käka något & leta möbler till uteplatsen *big suck* Hittar aldrig något bra ..
Skulle behöva ett extra jobb med ..Icke lätt & leva :)

Ut över detta så vakna jag upp av stanken bajs  & Hailie hade bajsat en hel jävla massa.. Hon skiter fan aldrig på natten haha ,men nu gjorde hon ^^

Benjy lyssnar på Lillasyster på högsta volym ..Han är som en tonåring redan,helt sinnes :)

Kram på er & kom nu & shoppa fina vårsaker till hemmet idag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hade nog varit stamkund hos dig om jag hade bott i närheten. Men tyvärr bor jag en bra bit bort!



Hoppas ni får en bra dag :)

2011-04-27 @ 09:52:31
URL: http://meeelalee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var du på Elmia i helgen?

2011-04-27 @ 11:11:30
Postat av: Rockermom, Anneli

Hej där!

Här iNorr har vi oxå blivit bortskämda med go´värmen! Så najs :)



Det där med trädgårdsmöbler är en djungel. Jag hittar massor av fint, men inte vill jag köpa möbler till trädgården för flera, flera tusen! Och inte vill jag ha plast heller! Elende vad svårt det ska vara!

Hoppas ni hittar det ni vill ha!



Förresten, går det att beställa från butiken på nätet? Hittade massor av "vill-ha-saker"



Kram

2011-04-27 @ 13:41:48
URL: http://design-rockermom.blogspot.com
Postat av: Thina

hm är det din dotter som är skyldig till att malmö stinker bajs idag då...här känns som att bo i en ladugård...med kossor...dom gödslar nånstans...men man skulle kunna misstänka att hon är lite skyldig...;-)

2011-04-27 @ 18:20:37
URL: http://thinas.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign