Vi bjuder på fika!

Godmorgon kära läsare =)
Inget fint väder idag men jag hoppas på ös i butiken idag ^^ Vi kommer bjuda kunder på fika idag..Yumyum :) Jag stod & baka världens godaste negerbollar igårkväll=)

Sen dem två första kunderna som shoppar idag & anger "jag läser din blogg" får en present i kassan av mig =)
Det va ju så poppis igår så vi gör om det idag ;)

Jag är verkligen nöjd med den nya designen :) Man blir glad av den =)

Vi har fått in sjukt fina nya stora klockor med cupcake motiv <3 så kär.. Söta nya termosar & fina rosen muggar .. sjukt fint & somrigt . Kommer bilder sen idag på det :)

KRAM
Kommentarer
Postat av: Molly

Åh vad fin den nya designen blev!! Men texten i själva inlägget ser konstigt ut eftersom den är imitten liksom..Men det är nog bara jag. ^^

Fick du betala för denna design btw? :)

2011-04-14 @ 09:20:25
Postat av: bettyboom

Molly



Visst blev den :D Helmysig!

Ja fast nu har jag ändrat det *^^* fler som tyckte det .

Nej jag betala inte för den =) Hon ahde gjort den spontant till mig. Då blir man väldigt glad *^^*

2011-04-14 @ 11:24:29
URL: http://bettyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign