Aj!

Min fot .. Va ute på en riktig lååång promenad igår med Linda & nu får min fot lida ^^ Men de va det nog värt :P
Känns som jag vrickat den typ.. Men det har jag inte gjort utan jag har vant mina fötter vid högklackat & sen när jag går i lågskor får jag ooont .

Jaja.. Idag får vi se vad som sker ,hade ett litet barn som ville vakna innan klockan ens slog 06:00 idag ..Baha.. Inte så skoj när hon iallafall brukar sova till 07:00 som minst för det mesta .. Bara bita i det sura äpplet & gå upp..jag menaratt jag är ju såmorgonpigg :D Eller inte .
Just ja .. Ska snart ändra färg & så på bloggen tror jag :)

Fredag imorgon iallafall..Skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign