Tävling cupcakeburk!

Vi chansar att det går bättre denna gången :)
sponsrar med vinsten gör lillan presentbod i Åstorp.

1 vinnare nu bara!

Tävling

*Länka min blogg & www.lillanspresentbod.se i din blogg eller facebook   & skriv någon rad  om tävlingen ..
*Sen skriver du en komentar här under Om vad du ska snvända din burk till samt din mejl & länk till där du länkat tävlingen .


Tävlingen pågår fram tills 2 september .


Cupcake burken man kan vinna är den mindre varianten av den längst till höger (blå/lila) .
Man kan tex ha den som sockerskål=)

Kommentarer
Postat av: Johanna Bärzén "Zaftkalas"

Åh jag ÄSLAR cupcake burkar!

Jag deltar i den här tävlingen för att jag vart så otroligt kär i burken och vill så jätte gärna ha den i min samling!

Ska få stå i mitt kök när jag flyttar, alla burkar ska såklart vara med. de skulle bli så fint :3

Hihi hoppas hoppas!

2011-08-24 @ 20:53:17
Postat av: Johanna

Tjenis! Jag vill såklart vinna burken ;) Har ingen för jag helt enkelt inte hittat någon nära mig, den kommer stå i köket fyllt med något gött :D

Jag länkar till allt på min facebook, vi är vänner. Johanna Lundgren.

Ha det gött :)

2011-08-25 @ 10:07:21
Postat av: svartmidnatt

vad kostar dom att köpa i affären ? :)

2011-08-25 @ 18:39:26
URL: http://svartmidnatt.blogg.se/
Postat av: emelie

jag är gärna med och tävlar om en sådan burk :) jag och sambon letar bra burkar att ha lös te i nu när det börjar bli kalt , så har men en kommer man väll köpa fler ; D



www.svartmidnatt.blogg.se ( bloggen är lösenskyddad så vill du se bevis på bloggen så skriv på min mail så får du info ) :) [email protected]

2011-08-25 @ 19:09:43
URL: http://svartmidnatt.blogg.se/
Postat av: Sykes

(Får man välja färg om man vinner?)



Jag har länkat till din blogg från min egen blogg. :)

Om jag vinner så tänker jag ha den i badrummet, på en hylla, och ha mina badkulor/pärlor i. Skulle passa super!

Hoppas,hoppas.. :)

2011-08-26 @ 21:12:05
URL: http://sykesdvine.blogg.se/
Postat av: Sykes

Vet ej om min kommentar kom fram, mitt internet la av i samma sekund som jag klicka på "skicka kommentar", så provar igen för säkerhetensskull!



Jag har länkat hit från min blogg.

Och om jag vinner så tänkte jag använda burken som förvaring till mina badkulor/pärlor och ha på en hylla i badrummet! Har allmänt "gulligt" tema där så den hade passat super!

Håller tummarna att man vinner, haha! ;)

2011-08-26 @ 23:16:28
URL: http://sykesdvine.blogg.se/
Postat av: Starsprinkle

Åhh,så underbart fin!



Jag har länkat på facebook :D

Jag älskade din idé om att ha den som sockerburk så det skulle jag helt klart köra på.

Eftersom grannen marie alltid kommer över på kaffe o har socker i så skulle jag ha den på köksbordet.

Snyggt och smart!

2011-08-29 @ 08:46:13
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Postat av: Sykes

Vem vann? Haha :)

2011-09-04 @ 10:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign