Anonymt!

Ja, många "anonyma" som komenterar just nu ^^  dem kommer in i en flok i vissa perioder .. Men jag har vant mig vid det nu=) Tycker bara det är lustigt :) Undrar om dem sitter & planerar tillsammans ^^

Nyss fått hjälp av Alexandra & sy fast alla microringar på trensarna ..Skönt & tack!

Skicka ivög jim för att köpa ny hårfärg till mig  kör på helsvart endå luggen bleev inge bra i färg tyvärr..
Imorgon blir det förlängingar hela dagen mer eller mindre ..

Sen är det fan typ jul .. sick!

Hoppas ni kommer till Lillans presentbod nu på fredag & köper det "sista" & vi slår gärna in såklart=) Plus vi bjuder på fika & julmusik <3

Kommentarer
Postat av: Molly

Tror jag kan ha kommenterat annonymt ibland! Är så van att jag brukar klicka in rutan "kom ihåg mig" så man slipper skriva i namnet..Men inte alltid det kommer med kanske! Haha :)

2011-12-21 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign