Apelsinmys!

Jajaaja,, Jag vet att jag är slarvig på att  faktiskt uppdatera här..Jag vill blogga var dag ! Jag lovar att det kommer jag väl göra någon gång med *^^*

Idag va vi & fixa tillbaka pengar från när jag storhandla själv igår haha :) Något jag inte bör göra själv för jag är ju mer förvirrad än fan själv :) Jag skulle köpa 6 pack med kolsyrat vatten & jag fatta inte om man skulle bara klicka en gång på lappen uppe på när man scanna eller om man skulle göra det för varje flaska.. Jag tyckte de blev för lite pengar när jag scanna en gång bara så ja, jag scanna 6 ggr & shoppa vidare :D Kommer hem & inser att faaasiken vad lite jag fick för 500 spänn..Hmm ja Jim kolla igenom kvittot & såg att jag köpt vatten för över 200 :- haha .. Hm inte konstigt det blev dyrt ju? Men jag har telefonskräck & Jim är kass på att snacka så haha min kära fader fick ta tag i problemet åt mig & han ringde dem & fixa det.. det va inga problem :D Så idag fick jag pengarna tillbaka igen .. Tack gode gud för det !
Så ja, det va väl veckans klantmiss av mig :D

Jag har börjat med lchf  nu.. (Nej absoluuut inte för att bli smal för det vill jag Icke bara för att bli av med övervikt  alltså graviditets kilona) Det funkar jävligt bra änsålänge :) Jag är rätt stolt att jag klarar detta så bra!

Hmm.. Ja idag har jag & barnen varit nere hos mormor & morfar ,vi pysslade med apelsiner :) Sådär med nejlikor ni vet=) Passar mig..Lätt!  Luktar gott & det är ju bra, jag som tappat all julkänsla.Suck.

Vad har mer hänt ? Ja igår va jag hos Zandra på kvällen & kollade twilight filmer  & drack té :) Nice. Va hemma 12 på natten ..Herre min tid. (Låter nästan som jag gått & blivigt kristen) Jag va lagom trött på morgonen & det va ju kul att då gå upp kl halv 6 med ungarna :) Härliiiigt.

Jim är på Jutan idag..Skönt för honom att få göra något kul:) Har faktiskt varit skönt utan honom nu ikväll..Han är rätt jobbig & går  med mina strumpbyxor hela tiden :(
     ;)

Fick faktiskt fina rosa rosor av honom häromdan <3

Imorgon blir det jobba ..=) Nu kommer vi även sälja tidningen "Min boudoir" via nätet så kontakta mig om ni vill köpa!

Kram på er!


Ps, bjussar på litta bilder med ..Kass kvalitee ..

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar verkligen din mjukare goth-look!

2011-12-11 @ 23:31:28
Postat av: Bettyboom

hm tack men det är låpngt ifrån goth. sök på goth .

2011-12-12 @ 14:49:23
Postat av: Anonym

Tycker det ser ut som en mjukare goth ivf :P Inget illa menat. Frissan kombinerat med töjningarna som gört tror jag

2011-12-12 @ 16:00:07
Postat av: Anonym

haha ok jaja nä det förstår jag jag tycker goth är snyggt & jag har varit mer goth en gång därför jag vet att det inte ser ut så=)



modern pinup tex där finns töjningar piercingar & tatueringar tex . Men kanske svårt att förstå med bara poträttbilder för vissa

2011-12-13 @ 09:14:20
Postat av: Jenova

Kan också tycka det är goth typ! Fast på ett snyggt sätt!! Men ändå pinupp!

2011-12-13 @ 18:19:49
Postat av: Molly

Bensinpumpen (eller vad det nu är) vart har du köpt den?? Skitfin!

2011-12-13 @ 20:31:14
Postat av: bettyboom

nja då e alla svarthåriga tatuerade retrogirls goth =) jag håller inte med just där för goth är så ja. helt annat.

2011-12-14 @ 06:32:09
Postat av: Bettyboom

Molly Ingen som helst aning faktiskt vart den kommer ifrån ;/ har fått den

2011-12-14 @ 06:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign