Baka baka!

Hoppla, nu ikväll när jag kom hem börja jag mer eller mindre att baka med mina nya Lchf saker .. Bakerix vettufan om de va så jevla gott i bröd .. Tror dock det är dem förbannade räliga äggen som ger den jobba smaken jag hatar ..haha . Men jag baka även Lchf choklad kakor , dem därimot va rätt goda (wow nåt som är gott)

Vi får se, får prova mig fram & hitta bra recept . dela gärna med er om ni har några oäggiga recept ;D

Imorgon blir det butiken igen =) Kul att slå in julklappar tycker jag :P
Nu ska jag sova är tanken .. Men ja sen jag böra med lchf så är jag vaken så jäkla mycket längre helt plötsligt .

Nä natti på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd om dig då basen i det mesta lchf består utav ägg

2011-12-15 @ 18:04:07
Postat av: Bettyboom

anonym ja-a det är jätte synd om mig.. särskilt när jag valt det själv.puss

2011-12-15 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign