Fotografering i julklapp!?

Som många vet så älskar jag att fotografera & har  fotograferat   sen många år tillbaka :) Har haft uppehåll ett tag nu & tänker börja igen!

Så fram till nyår har jag ett erbjudande som ser ut såhär:

Fotografering 1-2 timmar

Man får 10 redigerade bilder

Plus man får 2 av dem (valfria) på A4 fotopapp. (perfekt julklapp, tex familjebild/parbild eller varför inte på sina barn? man får själv bestämma jag fotar allt!)

Detta för 400 :- fram till nyår .. BOKA nu om ni vill hinna få en tid !

[email protected] kan ni mejla.



    


Kommentarer
Postat av: Miss Dior

hade det varit närmre så hade jag inte tvekat!

Postat av: Anonym

Är du medveten om att du som fotograf inte har rätt att använda proträttbilder utan beställarens godkännande? Läs på om upphovsrättslagen ^^

2011-12-20 @ 01:55:04
Postat av: Bettyboom

Kära anonym. jag vet det & jag har fått deras godkännande då jag nästan alltid har haft ett papper dem fyller i...

2011-12-20 @ 07:53:26
Postat av: Ann

Alltså helt ärligt kära anonym, är du retarderad eller bara en allmän besservisser?

2011-12-20 @ 09:47:10
Postat av: Anonym

Electra: Så bra, är inte alla som har koll på det där ^^



Ann: Ville bara tipsa henne så hon inte får skit, men folk ska ju alltid ta allt så jävla personligt och negativt så fort man skriver nåt anonymt..

2011-12-21 @ 00:52:08
Postat av: ann

Men sluta skriv anonymt då, stå för dina åsikter istället.. Du tror inte det verkar konstigt att ngn som inte ens känner henne kommer med tips och "råd" ^^ Jag menar vad tror du ärligt sj att en som jobbar med detta är helt nollställd? Så om du nu bara ville vara så väldigt hjälpsam och snäll så behöver du ju inte gömma dig bakom anonymitet heller??

2011-12-22 @ 10:14:38
Postat av: Anonym

jätte fina bilder!

2012-01-20 @ 12:12:54
URL: http://thenew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign