Blogg blogga blogg!

Sitter & funderar på att rulla upp håret  så det blir lockigt .. Blir bara så satans kort i denna längden men de e fint med lockar ^^
Imorgon ska jag ut till butiken & vara där . www.lillanspresentbod.se

Sitter & planerar & drömmer i mitt huvud,hoppas så på att jag kan komma någonstans snart det känns som man står & stampar  på ett & samma ställe för tillfället .. Vill ta ett stoort kliv framåt nu ..

Fick hem långt svart löshår idag som ska i någon gång ..Vilket antagligen betyder på helsvart hår ;) Stackare ni som älskar mig i rosa haha :)

Om lite mindre än en månad blir Hailie ett år ..Shit tiden bara går..När barnen blir stora märker man själv att man börjar bli gammal haha =) Förr stod ju tiden bara still tyckte man :)

Glöm inte min mans blogg ,han är gansla aktiv faktiskt :D  http://deathsquadbmx.blogg.se/
Kommentarer
Postat av: Fanny

Tänkte bara fråga om du vill ha hjälp med designen på bloggen?!

Har fått värsta vitionen om hur d kan se ut nämligen å är as sugen på att göra nått som skulle passa dig så jävkla bra :D

Ska nog göra en testblogg så du får se sen får du bestämma själv om du vill ha den eller inte :)

Kramar.

2011-02-16 @ 13:31:21
URL: http://fysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign