Dag 11 - Ett ögonblick

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 – Varför började du blogga?
Dag 3 – Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 4 - Mina föräldrar
Dag 5 - Mina syskon
Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 7 - Vad är kärlek?
Dag 8 - Min dag
Dag 9 - Min bästa vän
Dag 10 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Dag 11 - Ett ögonblick
Dag 12 - Min tro
Dag 13 - Det här åt jag igår
Dag 14 - Den här veckan
Dag 15 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig
Dag 16 - Mitt favoritminne
Dag 17 – En dålig vana du har
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 – Din favoritidol och varför
Dag 21 - Den här månaden
Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 23 - Ett annat ögonblick
Dag 24 – Ett foto på en plats du varit på
Dag 25 - Det här får mig att må bättre
Dag 26 - Det här får mig att gråta
Dag 27 - En första
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Min favoritplats
Dag 30 - Det här saknar jag
Dag 31 - Mina ambitioner
Dag 32 – Ett foto på dig och din familj
Dag 33 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 34 – Planer/drömmar/mål du har
Dag 35 – Smeknamn du har och varför
Dag 36 - Det här upprör mig
Dag 37 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 38 – Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 39 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 40 – Vad har du sug efter?
Dag 41 – Ett brev till dina föräldrar
Dag 42 – Din favorittid på året?
Dag 43 – Ditt favoritplagg?
Dag 44 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 45 - Ett sista ögonblick

 Ett ögonblick!
Antar man ska tolka detta som man vill..

Hur som helst..På ett ögonblick kan hela liver förändras..Jag är livrädd själv för dessa stunder som bara kan förändra ens liv otroligt mycket . Det kan ju gå mot det positiva men även de negativa & det är såklart det sistnämda jag är rädd för ..
Sen finns det dem ögonblick som att när man bara blinkar har ens barn gått från nyfödd till 10 ..
Nu skriver jag om flera ögonblick men jag ska gå in mer på ens barn.

Jag tänker tex på Benjamin..Det va nyss han låg i  min famn helt nyfödd.Ibland eller ofta så kan jag kolla på honom & bli helt tårögd.. Min stora kille med dem där underbart stora fina ögonen ,han är stor nu! Han är ingen bebis längre . det känns verkligen som man bara hinner blinda sen är dem stora . Jag minns precis den stunden Benjy precis va född,mitt första  barn  jag visste varken vadhan skulle heta eller om han va pojke eller flicka när han kom ut .. Men när jag såg honom första gången så kände jag en enorm kärlek (blir tårögd bara jag tänker på de) en kärlek som nog anatgligen bara en mamma kan känna.. Jag skulle aldrig lämna honom,inte för något <3 Nu sitter jag här & är livrädd inför tonåren..Det känns som man förlorar en del av sina barn då,man har inte samma makt  som man har när dem är små..Hur ska man hantera det? kommer han vara  pålitligt eller tvärtom? Kommer han vara  duktig i skolan eller slarva? kommer han bli "tuffingen" eller "outsidern" eller inget av de? Kommer han klara  att hålla sig väck från drogor ? Jag lär göra allt i min makt för att hjälpa honom igenom  alla svåra perioder iallafall ..
Jag älskar min lilla kille. Det är något alldeles speciellt med honom. Han & jag har gått igenom mycket utan att han ens förstår än hur mycket <3
Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm - Tvillingar födda i v 24

Ska snart flytta är det tänkt och ville ha ideer för hur jag ska inreda nya lyan. Sökte då på "inredning leopard" och hittade ditt kök, fast i förra bloggen.



Ville alltså bara säga att det är sjukt fint och vore jag modigare så hade jag nog härmats en del ;D



Jättefin blogg iallafall och den kommer jag följa !

2011-02-24 @ 21:34:40
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: Sarah

Bara du försöker vara den bästa mamma du kan så kommer det gå bra! :)

2011-02-24 @ 21:39:10
URL: http://syntkatten.weebly.com
Postat av: Svärmor

Gå på din känsla det räcker långt, ibland måste

man stå tillbaka, det är inte lätt först när

barnen är stora vet man resultatet, tänk om det

fanns ett facit det hade varit jättebra just när

det dök upp nåt, finns saker man ångrar men

det löser ingenting.man finns för barnen för alltid men på olika sätt, klart vi alltid är oroliga för

olika förändringar och att vi föräldrar inte behövs längre. Många kramar från svärmor

2011-02-27 @ 21:41:35
Postat av: Frida

Tiden går riktigt fort! Minns när jag såg dig på lunar när du hade Benjy i magen. Han har blivit så stor!

2011-03-17 @ 10:27:11
URL: http://synch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign