Hallå?!

Solen bara puff försvann men tack iallafall för de två dagarna den vart framme ..hade hoppats på den skulle vara framme idag när jag är hemma själv med barnen så att vi hade kunnat gå ut men det känns tråkigt i mulet väder ..

Ikväll kommer svärmor hit<3
Nu under dagen har jag ingen aning om vad vi ska göra ..På onsdag ska jag iallafall för hoppningsvis till blekinge till Jannike & fästa hårförlänging ..Ska SY fast det haha ^^ Hoppas nu bara hon kan då..Pallar inte gå i mitt orginal hår utan att må kasst som sagt ..

Va & vägde & mätte Hailie härom dagen med .. Lita mer än 10 ½ kg väger hon nu  & är 73 lång.. =) Allt annat vart med bra med henne..Skönt ju..

Benjy va med sin pappa igår & BMXa i billesholm =) Benjy åkte ramp & allt..Tuffa killen <3

Vår nya Tv är ju helt underbart snygg! Ska ta mer bilder på den sen :)
Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Vet inte om detta är rätt ställe att skirva detta på, men jag gör ett försök ^^



Du kan hårförlängningar va? :)har för mig att du sätter i också? Eller de är bara en dröm?^^

Kan man köpa av dig eller man måste ha eget om man ska sätta i de? :) Mvh!

2011-02-21 @ 15:57:26
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign