Kläder!

Idag hoppas jag att mina nya toppar & kläderna till barnen kommer :) Fick tips av en bloggläsare om topparna & hon hade helt rätt att dem va jag! Så hoppas dem kommer idag!

Beställde en i svart med . Tack pappa!
Topp från ellos

Inatt har det blåst som fan,jag har sovit dåligt pga det ..När jag vakna såg jag att hela  smidelust huset hade blåst omkull & vart mosat ..Haha tur vi egentligen skulle göra oss av med det så det inte blev en fete förlust .. Men tråkigt endå för de va fint .

Tänkte först inte lämna Benjy på förskolan idag pga blåsten (det är långt att gå dit) Jobbigt att gå dit med vagnen eller att kanske få ett träd i huvudet ^^ Men det ordna sig för han fick skjuss .

Tänk,nästa månad blir min bebis 1 år gammal..Vad hände? Så söndagen den 13 mars ska vi antagligen ha kalas för henne  eller lördag den 12..Men lutar mest åt den 13 för det är närmst hennes riktiga födelsedag (14 mars)..Vad köper man till en 1 åring kan man fråga sig då...Vi lär väl köpa en leksak..Hon uppskattar ju inte saker på samma sätt nu som hon gör om nåt år .. Men  sängkläder ,kläder & leksaker är väl ok..

Jag vill göra en stoor tårta så hoppas många kommer då ;)
Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack vi kommer gärna!

Mångar kramar till er, jag älskar er!

Hälsningar Svärmor

2011-02-08 @ 10:23:56
Postat av: E

Eller så kan ni ju köpa något halsband som hon kan ha hela livet :) känns lite speciellt när man kan säga jag fick detta halsband av mamma när jag fyllde 1 :)

2011-02-08 @ 14:34:19
Postat av: Emma

haha vilket sammanträffande, jag beställde också i rosa och svart :)

2011-02-08 @ 23:03:34
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign