Lista!

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 – Varför började du blogga?
Dag 3 – Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 4 - Mina föräldrar
Dag 5 - Mina syskon
Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 7 - Vad är kärlek?
Dag 8 - Min dag
Dag 9 - Min bästa vän
Dag 10 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Dag 11 - Ett ögonblick
Dag 12 - Min tro
Dag 13 - Det här åt jag igår
Dag 14 - Den här veckan
Dag 15 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig
Dag 16 - Mitt favoritminne
Dag 17 – En dålig vana du har
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 – Din favoritidol och varför
Dag 21 - Den här månaden
Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 23 - Ett annat ögonblick
Dag 24 – Ett foto på en plats du varit på
Dag 25 - Det här får mig att må bättre
Dag 26 - Det här får mig att gråta
Dag 27 - En första
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Min favoritplats
Dag 30 - Det här saknar jag
Dag 31 - Mina ambitioner
Dag 32 – Ett foto på dig och din familj
Dag 33 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 34 – Planer/drömmar/mål du har
Dag 35 – Smeknamn du har och varför
Dag 36 - Det här upprör mig
Dag 37 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 38 – Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 39 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 40 – Vad har du sug efter?
Dag 41 – Ett brev till dina föräldrar
Dag 42 – Din favorittid på året?
Dag 43 – Ditt favoritplagg?
Dag 44 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 45 - Ett sista ögonblick


Dag 1 - Presentera mig själv

Har ju gjort det innan men får ju göra det igen för att följa listan =)
Jag heter Electra & jag är periodvis envis & målmedveten..Sen vissa perioder (som just nu) sjunker hela mitt självförtroende & jag tror jag är sämst på allt & kan inget & bara vill ge upp mina drömmar .. Jag kan kalla mig själv för en "periodare" haha .. När man träffar mig & pratar med mig (om inget jobbigt hänt då)¨så verkar jag nog rätt glad & trevlig (självklart beroende på situationen med & hur människan man pratar med är) Men oftast så ^^
Ja vad kan man mer säga om mig ..Jag är gift & har två barn älskar tatueringar .. Vill ha långt svart & lockigt hår .. Jag påverkas av människor i min omgivning jätte lätt.. Är någon på dåligt humör blir jag det med ..Är man glad & sprallig blir jag med det ..
Jag gillar inte människor som beter sig bortskämdt (stava) Otacksamma & läskiga i sin personlighet .. Folk som endast ser kärlek i saker man får .. Jag älskar romantik (nog bara för jag aldrig får någon romantik) Med mig i ett förhållande kan säkert vara svårt  många har  nog upplevt mig väldigt bitchig men de e bara för att ingen man kan sätta sig på mig & tro han äger mig (fast Jim tror han äger mig endå men då monar jag honom haha) Nä men jag är väldigt bestämd på hur man ska vara mot mig &  går något fel håller jag inte tyst om det .(Nog ärvt det efter mamma bitchen number one *hej mamma*) .
När man har barn ihop tex även om mamman är hemma & mannen jobbar  så tycker jag ICKE att han ska ha rätt att sopva hela natten bara för han ska upp & jobba .. Mamman (eller ja den som är hemma med barnen) behöver minst lika mycket sömn & kraft om inte mer ibland ..
Jag är även väldigt ombytligt..Särkilt när det gäller vänner .. Gör någon nåt fel eller sviker så tar jag avstånd ...Jag kan även tröttna & vilja ha nya vänner om det nu inte är någon som fångat mitt hjärta helt .Vilket är rätt svårt att göra jag har för mycket krav :_D.

Den perfekta vännen för mig hade varit en som är framåt ,glad,flippig,skäms inte,ärlig & känns som det skulle kunna vara ens syrra ..Ingen som deppar jämnt & aldrig vill göra något .. Varför vill jag ha sånn vän? Jo för jag stänger lätt in mig själv & då mår jag dåligt & blir ensam .. Hade jag haft en sådan vän hade jag mått bra & haft kul jämnt & jag ahde kunnat vara likadan tillbaka ..

Nä usch vad jag babblar & jag är trött & pallar inte läsa igenom detta just nu så ursäkta röran & stavfelen ;) Se dte som någon charmigt ?eheh..Just det, JAG har aldrig i hela mitt liv ens testat på att röka :D Avskyr rökning & rökare som tar noll hänsyn till sin omgivning..Värsta är väl om man har barn ..

Thats me antar jag..
Kommentarer
Postat av: Denise

Tycker om din krav på hur en vän ska vara. Jag har samma krav! Vilket visar sig att man sorterar bort de vänner man en gång haft för att hitta något bättre, något som passar perfekt. Ärlighet är det viktigaste i en vänskapsrelation, men det är inte lätt att hitta någon som är till 100% ärlig och man blir åter igen sviken! Men det perfekta vännen finns, jag lovar =)

2011-02-15 @ 08:35:35
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign