Ojojoj!

Igår fick Benjy som sagt tuppakam igen ..Som vanligt tycker jag på vårkanten ^^ Han klär så förbannat bra i det..Han har världens finaste ögon & ansikte så nu SER man det igen .Sen att benjy älskar uppmärksamhet gjorde ju bara tuppakammen ännu bättre ^^ Han älskar när folk kommer fram &  berättar hur cool han är .. Vi färga ju även den möörkbrun=) Han e så fin så <3

Fredag idag<3 Äntligen..Så idag ska jag göra massa praliner & även en egen variant på snickerstårta :)
Imorgon blir det tjejkväll hos Erica ! Känns skumt att göra något utan familj ^^

Jag & Jim kom på  för någon dagsen att det hade vatt så¨nicke att starta ett punk/rock band .. ooh VILL..Har alltid velat starta band & sjunga men jag vet inte ens om jag kan haha eller vågar=) Meeen det lär ju endå dröja en del år innan man kan fixa ihop något sånt ..

Sitter även & planerar Benjys födelsedag lita .. Det lär ju som vanligt bli uppdelat i tre >.< imed han inte fyller på en helg ..PLUS han är stor nu & vill ha kalas för polarna :) Han vill ha riddar tema denna gången ,frågan är bara om jag kan fixa detta ..Frågan är även den om man ska hyra en liten lokal eller ha det hemma .. Sist hade vi ju tur som fick fint väder ute ..Men det blir det kanske inte denna gång men man kan hoppas :P

Kommentarer
Postat av: Ann

Men han ÄR ju skithäftig i tuppkam och färgat! :D



Min man har ju (inte just nu då det ligger i träda, hehe) varit trummis i ett punkband, men det är riktigt snabb och hård punk han spela trummor i (världens bästa trummis enl mig då han KAN sitt) och jag vill med, är dock sugig på instrument .. hmmm men vill precis som du! Hade varit döhäftigt och det är så jäkla kul att spela ute på spelningar! :)



2011-02-25 @ 08:01:53
Postat av: jess

äntligen hitta jag en jävla blogg som innehåller lite rockabilly! bloglvin, here you come ;)

2011-02-25 @ 10:14:41
URL: http://jkaaa.blogg.se/
Postat av: Svärmor och stolt farmor

Sån tuff goding du är här benjamin!

Jätte fräsig frisyr du har, ha det bra

tills vi ses. Kram farmor.

Så bra Benjamin själv får bestämma hur han ska

se ut,tack för senast. kram svärmor

2011-02-27 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign