Svar på frågor!

Hej!
Tycker att du har en väldigt härlig stil! Hur länge har du klätt dig och sminkat dig som du gör idag? När började du med 50-/60-tals inspirerade frisyrer?
Svar:Tack :D  Oj lite mer än tre år skulle jag säga att jag har sett ut just såhär :) Sen själva kulturen mm har jag älskat hela mitt liv :)

vilken hårfärg andväner du till din lugg?
och kan inte du visa hur du sminkar dig?
ps. du är JÄTTE SÖÖÖT! :3
Svar: Jag använder väldigt olika men just nu har jag flamingo pink.
Jo någon gng ska jag göra det^^ Aww tack.

dricker du kaffe? ;)
Svar: nej men te :D


Hej! tycker du är skit cool och älskar verkliegn att du vågar ha din egen stil:D här kommer några fråger:)

1.Hur länge har du och jim vart tsm och hur länge har ni vart gifta?:) När får vi se bilder från bröloppet?:)

2. vill du ha fler barn en dag? om inte varför?

3. vart vill du öppna ditt café?

4. om du inte hade dom mål att öppna café vad tror du ditt dröm jobb hade vart då?:)
Svar: Tack så mycket ^^
1 vi har varit tillsammans i 5 år till sommaren & gifta i tre år :)
2 Nej jag vill inte ha fler barn=) Vi är nöjda med två .
3 Jag vet inte riktigt faktiskt ^^ I en fin stad iaf =)
4 Oj antagligen något med musik eller dans :)

Kommentarer
Postat av: Myran

Jag minns att du blev mer och mer 50-60-tals inspirerat klädd när jag väntade Damon. :O)

2011-02-07 @ 11:14:36
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hejsan Hejsan, Jag tar studenten nu det 10 juni och skulle gärna vilja att du gör mina tårtor, jag är en tjej som är väldigt rosa och glad och sprallig så något i den stilen.

Skulle vilja ha lite priser på en eller två tårtor för 50 pers ungefär, om du skulle kunna göra dom :D kram

2011-04-11 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign