Det lever igen!

Mitt hår alltså .. Men det är i dåligt skick haha men ser bättre ut :D Rosa & svart.. Lugg eller inte det får vi se..Ibland lugg ibland inte kanske helt enkelt ..
Tack älskling för du fixa i mitt löshår idag ! Vet att du hatar det haha ..

Hitta ett par billiga jeans idag .. Sitter bra förutom vid höfterna där det jämnt ska spänna & hade jag tagit en storlek större så hade dem varit helt lösa i benen.. Nackdelen med att ha breda höfter .. Men men.
150 :- iaf & typ mörkblåa som jag velat ha ett tag nu .

Imorgon ska jag & mamma på bio i HBG .. Va längesen man gick på bio känns det som..
Ska se love and other drugs eller vad den heter .. Jag vill ju se burleskfilmen men det får vääntaa :) Mammas födelsedagspresent så.

Ikväll blir det mys med babe när alla barnen somnat . (alla haha) Slappa & kolla tv plus käka chips.Yes!
Kommentarer
Postat av: Erica

Vi är verkligen lyckligt lottade med våra män:) Hur många hade ställt upp så som dom!?

Och orkat med våra ideer;) haha...

kramen<3

2011-01-30 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign