En vääldigt låång dag!

Eller det är bara jag som känner så?
Har verkligen haft jätte mycket att göra egentligen men inget har blitt gjort -.- Som vanligt ...
Skulle behöva barnvakt en halv dag för att få i ordning på det som skall fixas här ..

Efter denna helgen känns det som jag gått upp alla kilon igen haha,fy vilken svullehelg det varit ..
Igår blev vi även bjudna på mat hemma hos Erica ,rejäll söndags stek med sjukt goood sås. Vi blir lite bortskämda där känner jag ;)

Ringde läkare imorse angående Benjys öga & Hailies öga ,men  det vart bara att gör det bästa av situationen här hemma tydligen .. Benjys öga är ju bättre idag men Hailies hosta är hemsk särskilt på kvällen :( Jobbigt för henne..

Jag är så sugen på att gå på bio .. Äta ute & gå på bio *Pik till min man som gott kan börja bli romantisk nu* ;D haaha..

Naa annars en lugn *drama på internet*dag . :) Jag är rätt grym på att sätta igång  samtalsämnen har jag märkt ^^
Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är gärna barnvakt om du behöver barnvakt:)vill gärna träffa dig och dina barn nångång:):* <3

2011-01-19 @ 23:37:15
URL: http://hannamammatillsaganollnio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign