Engelska scones!

Vart faktiskt tvungen att baka det i morse för alla var så sugna på det .. :)
Recept på det hittar ni under recept bland kategorierna ..

Direkt när jag skrev ut att jag skulle äta scones för första gången på fleera månader,så skulle någon direkt börja pika att " ena dagen ska du rasa i vikt & sen nästa dag trycker du i dig vad som helst"  Man kan ju se på det hur man vill.. Men jag iaf orkar inte gå ner i vikt om man inte någon enstaka gång får unna sig något ..Nu va detta vitt bröd med råsocker dessutom så det va inte som att jag satt med en fet bakelse .. Jag har två dagar i veckan (fredag & lördag) som jag syndar lite på.. sen annars är jag stenhård .. Så om jag nu ville äta scones till frukost idag (när jag annars alltid äter mörkt äckligt bröd) Så tycker jag det är helt ok.. :)

Vad händer idag? NADA ..Trodde Jim hade en ledig dag idag men icke ..Jobb ringde i morse & ville han skulle skotta snö så.. Yey .. Jag pallar inte "vuxenfritt" haha ..

Tränade igår.. Känns alltid så bra efteråt man gjort det ..På fredag kommer där in en situps-bänk med så då kan jag äntligen träna magen mer.. Det är ju den som behövs egentligen tränas...Så :) Jag tycker det är ok att ha breda lår & rumpa ...

Hade egentligen velat följa med Emelie idag när hon skulle tatuera sig .. Mycket för att få träffas igen plus att höra med tatueraren vad han ville ha för att tatta mina fingrar ..Men icke :/

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Martina

Äsch skit i dom negativa kommentarena. Man vet ju själv hur mycket sötsaker mat äter. Kör ditt egna race! :) Så gör jag! ^^,

2011-01-12 @ 13:21:07
URL: http://sallyhoe.blogg.se/
Postat av: amanda

tips för att träna magen, tänk på att stärka de inre magmusklerna INNAN du börjar med situps, speciellt viktigt efter graviditet då magmusklerna delar på sig. viktigt att få ihop musklerna igen innan man börjar med situps eller crunches. Gör plankan, när du klarar det i 30 sekunder gånger 10 så är du redo att börja med situps. ett tips bara för att du inte ska skada dig, blir jobbigare då att försöka ordna till det. (plankan= stå på tårna och armbågarna med underarmarna vilandes på golvet(ha ca axelbrett mellan armbågarna), kroppen ska vara rak och ner med rumpan lite så att kroppen verkligen är helt rak från fötterna till axlarna. Lycka till!

2011-01-12 @ 16:48:26
Postat av: Bettyboom

tack för tipset=) Uppskattar sådana tips

2011-01-12 @ 18:50:03
Postat av: Emelie

Får ta det en annan gång :) ska in igen 22 feb! men får nog se och höra i förväg om jonas kommer va därinne så kan du ju hänga med då :)

2011-01-12 @ 21:28:10
Postat av: Joss

MMM scones. va gott. så längesen ja åt de.. :)

2011-01-13 @ 11:46:06
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Alice

Åh, scones som är så jävla gött!

2011-01-13 @ 14:52:09
URL: http://aliceattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign