Fika!

Hela dagen har jag faktiskt gjort något.. Skönt!

Först åkte jag & Erica till Helsingborg , vi skulle köpa lite saker som behövdes plus vi fika inne på ebbas ..
Mysigt ..

sen hem & vi svulla till det med en fet familjepizza (delad på två familjer ) Gott som fasiken vart det  & stooor va den med. Aslängesen jag åt pizza äter aldrig det i princip..

Sen hem till Erica & påbörja hennes dreads som kommer bli jätte fint ..
Imorgon blir det att fortsätta med att bli klar med dem & även få färgat & fixat mitt egna hår .. Har ju nada löshår i just nu ,ser bara dumt & tunnt ut :D

Vägde & mätte mig idag med har gått ner till 85½ kg &  gått från 113 kring Höfter/magen till 108 cm.Himla skönt att det händer något äntligen ..

Ska försöka svara på era frågor imorgon med!
Kram!
Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hej min svärdotter!

Vad du är duktig med allt.

Jätte kramar från svärmor

2011-01-26 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign