Negerbollar & mitt rosa kök!

Eller vad man nu vill kalla dem ;) Jag kallar dem så iallafall .
Bakat det idag & även bakat havrebollar..Sjukt gott & bästa receptet någonsin  (med lite eget påhitt med så blev dem pefa)

Jag är fortfarande förkyld,likaså Benjy & Hailie :( Så tråkigt är det .. Jag vill ha vår nu så jag kan använda mina klänningar mer :( man kan ju använda nu med såklart men jag är så satans frösen av mig .. 

Innan fotade jag vår nedanvåning med (som jag visat typ tusen ggr men det är många som frågar)
Så här nedan kommer lite utav en bildBOMB!

Vill även tacka pappa för en trevlig dag igår i Malmö :) & tjejerna på shock är  så jäkla gulliga!
Fick köpt hårklämmor jag velat ha i evigheter  som va på rea :D Kosta 200 innan nu kosta dem 50 sketna spänn!
En fin sailor klänning en väska med old school motiv & blekning.. GÖTT säger jag! Benjamin,Hailie & babe va ute för sig själva i helsingborg igår med  babe köpte nya snygga skor  & Benjy köper en paperjam eller vad dem heter ^^ Rätt coola ..



Vårt kök som jag är jätte trött på,ursäkta där det är rörigt & disk.. Såhär ser vårt hem ut när det är halvstökigt iaf ...Jag vantrivs då..
   

Rokoko rummet "Finrummet" (där man aldrig är haha)
  

Tvrum..stökigt .. Ska skaffa nya gardiner med för dem vi har suger.. Haha..
   

Hall.
 

Kommentarer
Postat av: samantha

Å vad fint ni har det hemma supersnyggt.

2011-01-21 @ 13:24:26
Postat av: Elin

Åh, en sån där stor ljusstake som ni har i Rokoko rummet är ju bara såå snygg tycker jag! :)

2011-01-21 @ 14:03:12
Postat av: Fanny

Fyfan va underbart!

Älskar erat hem, dock hade jag aldrig i hela mitt liv haft d så hemma själv då jag lätt blir stressad av massor av grejer och färger men verkligen avundas folk som har så hemma :D

Inget svenson hem där inte ^^

2011-01-21 @ 17:13:24
URL: http://fysh.blogg.se/
Postat av: Mli

Du kunde ha rundturer i ditt hus så alla fick se vad fint du har:) hur ser de ut utanför huset föresten? har ni trädgård å sånt? du kanske har skreve de men minns inte, men har ni nära till grannar? får känslan av att det är typ 50 meter mellan husen, å inte att husen är bredvid varandra så trångt. nu är det ju inte så snyggt ute men till sommaren borde du ta kort på utsidan:)

2011-01-21 @ 17:25:53
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: Zandra

Åh vad fint du har hemma då :)

2011-01-21 @ 19:38:58
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/
Postat av: Babbi - Bloggdesigner & foto

Love rosa kitchen. Det har vi med :)

2011-01-22 @ 00:43:04
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: angelica

åh så snygg fåtölj :) vart har du köpt den ifrån??

2011-01-22 @ 01:23:27
URL: http://ngeliica.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag totalt älskar ert vackra hem! :)

"Vårt kök som jag är jätte trött på..." vad skulle du vilja göra om i köket? :)



Kram på dig <3

2011-01-22 @ 13:23:25
URL: http://benucka.devote.se
Postat av: Isa

Som tidigare sagt, superfint!

2011-01-22 @ 23:37:17
Postat av: Sabina

Så sjukt snyggt hem :D

2011-01-23 @ 00:05:31
URL: http://sabinabakar.blogg.se/
Postat av: Sussi - Do it like a Dude!

WOW, så brutalt sjukt häftigt du hade hemma hos dig!!

2011-01-23 @ 22:14:38
URL: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: Indy

Jag vill verkligen inte verka elak! Men jag håller själv på med inredning till vardags och tycker tyvärr det ser ut som det är 4 olika personer som bor i ditt hus. Alla rummen ser olika ut och ingen för dem samman.

Köket, jätte gulligt men alldeles för "plottrigt". Man kan inte fokusera på dina detaljer då dom drunkar i allt annat.

Hallen, för skarpt färg på väggarna för att det ska kopplas till shabbyshic, vilket möblerna förövrigt förmedlar.

Tv-rummet, Rosa väggar + gothlook + asiatisk stil. Blir smått förvirrad.

Rokoko rummet känns relativt neutralt, man kan fokusera på dina detaljer och gott om utrymme utan att det ser tomt ut. Det gillar jag. Även om färgen på väggarna inte hör till mina personliga favoriter. Men smaken är som baken.. :-)



Hoppas du tål kritik, för jag menade absolut inte att vara elak!

2011-01-25 @ 18:23:19
Postat av: bettyboom

tur jag trivs med mitt hem . Då jag själv valt det så & hela meningen är att alla rummen ska ha olika teman.

2011-01-25 @ 18:30:42
Postat av: Molly

Så fint ni bor! Men tycker det var lite blandat mellan alla rum, och många olika stilar i vardagsrummet! Men du vågar du, hehe =)

Önskar jag hade alla dina fina cupcake burkar och dyll.

2011-01-25 @ 19:22:19
Postat av: bettyboom

hela meningen med mitt hem & det jag strävat efter är att ha olika teman i varje rum som förklarar alla olika personligheter & smaker .. de e min grej jag vill ha det så=) sen vardagsrummet det enda som är off där e dem två fula buddah tavlorna... sen min rosa fötölj som ska vara någon annanstans i framtiden.. eller kanske inte det beror på vad vi hittar för ny soffa till vardagsrummet .. alla har dock olika smak :) Jag peronligen hade velat ha ett helt annat vardagsrum. men Jim får väl ha lite talan ;D

2011-01-25 @ 20:22:37
Postat av: Elin

Sjukt läckert kök! :D

2011-02-01 @ 01:12:41
URL: http://rockabillyelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh HERREGUD vilket snyggt hem du har människa! Fifan, det är så man får ståpäls. Me like!

2011-02-05 @ 09:06:39
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com
Postat av: Hencopenko

Gillar köket, fint med rosa.. Kör själv på diner stilen i köket och 50-tal över lag i hela lägenheten.



Du får lägga upp ditt hem på styleroom.. Om du vill se hur jag har det så sök på hencopenko på styleroom.se



Ha det så bra.

2011-04-07 @ 10:36:55
URL: http://www.styleroom.se/hencopenko
Postat av: Fattig

Hej

Vore superglad om du kan berätta vart du köpt den rosa fotöljen?

2012-02-12 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign