Ohlalaa!

Snö innebär jobb..Snö innebär jag blir ensam.. Haha... Men det ger ju extra pengar .. Tråkigt att sitta hemma själv & glo bara ..

Idag hade jag tänkt ge mitt hår en omgång ,men får se om det blir något tid till det sen ...Fortfarande orange aktig i topparna på det rosa så ... Plus utväxt på det svarta..Icke nice!

Åhh vad jag ska baka i helgen (har jag fått för mig iaf)
Erica visa mig lite askar hon gjort  till pralinerna (se inlägg nedan) Så fiina dem blev=) Snacka om att pralinerna & askarna blir något som  ingen annan kommer få exakt likadant imed allt är handgjort =) Kul!

Tänkte svara här nedan på frågor som dyker upp  då & då ,ska snart börja med veckans frågor & svar igen ..

Vad har du vägt som mest? 105 vägde jag som mest & då vart jag höggravid.. Men annars 95.
Är det svårt att gå ner i vikt? Nej inte om man bara ger sig fan på det ... jag har gett mig fan på det,men klart det är jobbigt att  inte hela förändringen sker direkt !
Hur lång är ditt egna hår? hocky frilla typ haha men typ hakan..
Vem är din förebild? Pappa
Vad ska du tatuera nästa gång? Fingrarna är det som är planerat ..

Några saker som du trodde du visste men inte vet? ehe?
10 nya sanningar om mig helt enkelt ! Sorry om jag råkar ta något från innan igen ;)

1.Jag har sjukt kass hy.. Men sminket döljer det hyffsat
2.Jag blekte mina bristningar med solarium
3.Jag heter Electra Sandra Denise marie Svorono (vill ta bort alla tre mellannamnen)
4.Jag tycker xtina är den vackraste som finns
5.Jag har alla album med manson plus LP skivor plus singlar  ..hans bok på både engelska & svenska,hans absint & mycket mera..
6.Mitt ena öra blöder (töjningen) pga jag råka sova konstigt på det..Blä ;)
7.När jag går ut utan smink känner jag mig konstig
8.Jag har lidigt av hemsk panikångest & vatt jätte nedstämd.. Jag tog piller för det innan men nu har jag kunnat sluta! =)
9.När jag bestämmt mig för att göra nåt kan jag inte vänta utan måste  helst göra det NU!
10.vi har fyra rum målade i  rosa nyans i vårt hus :P


Kommentarer
Postat av: Anonym (se min mail)

Snyggt smink, har funderat ett tag på hur andra mammor hinner med att sminka sig? Jag har en tjej hemma på 3 månader men vettitusan när jag ska sminka mig, känns som om det alltid finns annat att göra :-S Tips mottages gärna ;-)



Sen en annan fråga, jag har med panikångest och just nu värre än det varit på länge (har haft den i över 10 år nu) hur gör du när en panikattack kommer och i vilka situationer får du? Kanske är lite personligt men du avgör ju själv om du vill svara eller inte, men.. skulle bara vilja veta hur du gör för jag måste verkligen ha lite tips här :-(

2011-01-07 @ 22:15:12
Postat av: Carro

Du är så snygg!

2011-01-13 @ 22:11:48
URL: http://carro-artoflosing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign