Päron & jordgubb praliner!

Huha.. Idag har vi varit iväg & fått köpt ett par träningsbrallor till mig (skönt) Slippa träna i jeans haha .. 79 spänn på Ebb..
Väl hemma & jag börjar fixa pralin beställning..Jordgubb & päron praliner yum yum.. Vill ni beställa kika  här på sidan bland kategorier så hittar ni=)

Sen iväg & träna..Träna mycket idag & det kändes effektivt .. Bra! Hittar dock inte mitt måttband *surar* Vill måtta mig ..

Hem igen & fick fixat håret lite .. färgat utväxt & försökt få bort det omöjliga oranga ..  Men det blev Ok .. Babe fäste in microringarna innan med så nu sitter det högre upp igen^^ Nu behöver det bara lite Alexandra magi :D

Imorgon är jag helt själv hela dagen (igen) med barnen .. Vill inte vara själv ..vill ha någon vuxen & prata med om dagarna annars blir jag tokig.. så vill någon göra nåt imorgon med mig vid 4 så SÄG TILL ! ;)
Just ja! Fick köpt nya skor.. Skiter i att det är vinter nu *VÄGRA VINTER* hah....

Lite bilder..


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign