Pierca sin bebis i öronen!!? FYFAN...

Vad är det för idioti?? Jag blir förbannad ledsen när jag ser detta ..VARFÖR gör föräldrar så mot sina bebisar & sen tycker det är gulligt när dem är livrädda & inte förstår vad som händer plus får skit ont? Föräldrarna skrattar åt bebisen precis som "naaw va du  gnäller då" Vafan? Det är ju inte ens frivilligt. Jävla barnplågeri.. *SPYR* Hoppas föräldrar som gör så här får en kniv sakta införd i sina ben eller nåt medans alla andra står & skrattar åt dem.. Jävla svin...

Blir så arg ! Gråter & är arg... Blir jätte berörd av sånt! Jag skiter fullständigt i er som har annan åsikt om detta enligt mig är ni duma i huvudet isåfall..

Man ska fan inte ta hål i barnens öron fråns dem är  tillräckligt gammla & vill det själva! ABSOLUT inte när dem är bebisar...

Kolla videon..
http://www.youtube.com/watch?v=oku0e_XKtak&feature=player_embedded#!
Kommentarer
Postat av: Emelie

usch stackars liten! :( vafan ska de va lönt för å göra det på dom när dom e så små? jväla idioter, verkligen... FY!

2011-01-14 @ 11:51:34
Postat av: Hanna

Fy fan vilka idioter! Gör ont i hela mig att se den stackars bebisen :(

2011-01-14 @ 12:07:50
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Stina

Så fruktansvärt sjukt... mår illa...

2011-01-14 @ 12:43:27
Postat av: luci

kunde inte se klart hela videon för jag blev så arg!

2011-01-14 @ 13:12:00
URL: http://luci.se
Postat av: Milis - Tårt-, mamma- o "viktblogg".

Helt rätt!! Hemskt!

2011-01-14 @ 13:19:59
URL: http://maze.blogg.se/
Postat av: Molly

Det är ungefär lika korkat som när männsikor kapar av svansarna på valpar då dom tror att dom inte kommer komma ihåg det senare i livet, och att det är mer "skonsamt" mot hunden att göra det i ung ålder.

Så jävla korkat!



Vill ett barn ha en piercing senare i livet, visst, men då är det åtminstone deras val!

2011-01-14 @ 14:22:30
Postat av: Maddesmumms

Fy fan så ont i själen det gör att se detta. Fattar inte hur man som förälder kan stå brevid o skratta?

Fy vilka idioter:( Blir helt tårögd!

2011-01-14 @ 14:37:18
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller helt med, så jävla sjukt man hör hur bebisen är livrädd. stackars liten :( skulle aldrig ens göra något sånt mot ett barn ! fy..

2011-01-14 @ 15:38:23
URL: http://zarahnywertz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud va hemskt...höll på att börja gråta... idioten som bara skratta .. ursh!! hur fasen kan man göra så.. och bara skratta...

2011-01-14 @ 16:17:24
Postat av: Isa

Håller med kommentarerna här, det är vidrigt.



Tänker de inte överhuvudtaget på konsekvenser som kan komma att uppstå. Infektion, barnet kan då de inte förstår vad det är slita loss det, fastna osv.



Det är inget man gör fören ens barn är i en ålder då de vet vad det handlar om och vill ha det.

2011-01-14 @ 17:21:34
Postat av: banna

Så förbannat hemska föräldrar som gör något mot sin lilla bebis även fast den ej vill själv. Det räknar jag som plågeri. :(

2011-01-14 @ 20:29:53
URL: http://misshannahbanana.blogspot.com/
Postat av: Linnea

uscha, tycker oxå att det är superhemskt!

jag har några kompisar som fick hål i öronen när dom var små.



själv tog jag hål när jag var tolv, för att jag ville det själv. och det är så det ska vara tycker jag.

2011-01-15 @ 12:01:11
URL: http://lwiksten.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg inte heller på hela . bara hoppade lite i den. typ 5 sek räckte. så himla elakt!:(

2011-01-15 @ 14:56:15
Postat av: Carolina

Men fy fan, det är så man vill spotta föräldrarna i ansiktet! En bebis öron är precis som kroppen långt ifrån färdigutvecklad! Att ungen skriker och gråter berör mig inte speciellt, det gör dom för andra saker med, men det är en bebis vi talar om, ett ofrivilligt ingrepp! Det gör mig riktigt förbannad!

2011-01-15 @ 16:19:23
Postat av: sandra

fyfan så arg jag blir! Stackars barn! Tycker de själa ska få bestämma när de blir äldre om de vill ha de elr inte :O

2011-01-15 @ 19:52:52
URL: http://sbergmark.blogspot.com
Postat av: hanna

Kunde inte heller se hela, tryckte bort efter 2 sek... usch o fy!!! Blir fullständigt vansinnig o det gör ont i hela mej!! Det räcker med att ge bebisarna sina vaccinationer så lipar jag o får dåligt samvete o då är det ändå för deras bästa i slutändan!! Varför smycka sin lilla bebis som redan e perfekt?? Tycker inte det e sött för 5 öre o tänk när hon ska ligga på sidan o örat är ömt... onödigt lidande o bara så onödigt=(

2011-01-15 @ 23:14:31
Postat av: Malin

Usssch! kunde, precis som ingen annan, se klart hela. Fy fan vad hemskt. Det gör ont i hela mig när jag ser det. Stackars bebis. Så fruktansvärt!!!

2011-01-19 @ 21:40:56
Postat av: hanna

mår illa när ja ser detta, äckliga föräldrar! hoppas någon verkligen gör dom riktigt illa någon gång, typ trycker upp en taggtråd i röven på dom och sen drar ut den för de förtjänar dem. baahhhhhhhhhh blir så jävla arg!!"!!!!!!

2011-01-20 @ 23:46:54
URL: http://helfriid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign