Promenix i kylan!

Hej & hå! Har nyss varit ute med hela familjen på en promenad..Rätt skönt att vara ute & gå ibland trots kylan (går hellre på våren)..Drack varm dricka iaf så det underlätta lite ..

Annars har jag varit en runda i Åstorp idag i butiken  www.lillanspresentbod.se (massa fina retro,shabby chic prylar med mera ) Sen åt hela familjen på resturang idag gott vart det! För er i skåne tipsar jag om thai lina i Åstorp liten resturang men god mat!

Sen tagit det lungt mest .. Imorgon jobbar Jim så får se vad jag & barnen skall hitta på ..
Jag behöver få städat ..

Den 11 ska vi nog på "PSYCHOBILLY INVASION" @ The Tivoli i Helsingborg ..Gött! Inte varit ute på år & dar känns det som så det ska bli roligt att isåfall komma ut & göra något en kväll:) http://www.tickster.com/sv/events/fm9cywjl0vw0jt3 

Nä mysa ner sig i soffan nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign