Fina vänner & HBG!

Tjohej !

Torsdag idag då, imorgon ska jag jobba & det ska bli underbart ..LÄNGTAT !  Vi säljer nu läsk i butiken med.. Även fått in mer godis & kristall liknande lampor mm .. Ska fotografera lite av det nya imorgon :)

På Lördag ska vi ha fest  hoppas verkligen vädret blir Ok!

Idag blir det Helsingborg.. Först till min farmors grav <3 Sen HBG Festivalen en sväng med barnen .
Igår åt vi hemma hos mina föräldrar (sällan va) sen gick jag hem till Zandra & snacka mög & fika . Fick mina födelsedagspesenter i förskott med (gilla förskott va) Hon kunde inte hålla sig & värre blev det väl med när inte jag kunde vänta ;D Fick verkligt sjukt bra & fina saker <3 Bild på det får ni här nedan .. Det första jag gjorde när jag vakna va att sätta upp kakfatet <3 Jag hade ju glott på det när vi va i Stockholm så ja^^ Tror hon vet vad jag gillar hehe.

Ny dag idag iallafall.. Vi får väl se hur dagen blir & om vädret håller sig .



Älska!

  

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Hehe att man är lika nyfiken på presenter som vuxen som när man var liten är faktiskt kul ^^.

Jag kan inte heller hålla mej när jag vet att någon köpt något till mej haha ^^

2011-07-28 @ 11:57:58
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: Zandra

Så fiiint :)

2011-07-28 @ 17:13:55
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh! Sådant kakfat fanns på Gekås när jag var där! :) Kostade typ bara 99:-, dom hade massa söta cupcake burkar och muggar och dyl!

2011-07-30 @ 00:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign