Svin!

Stia ser här ut som ..Kanske dax att städa undan lite & klippa gräset med ... åhh orkar inget ..

Idag har verkligen varit segaste dagen på väldigt länge ..
Jag är ingen människa som gillar att sitta & slöa för länge (kanske om jag får sova) ..

Vår bröllopsdag igår blev mysig=) Åt mat hela familjen sen filmmys på kvällen :) Fick super fina rosor <3

Vi avslutar väl dagen med att slappa ..Så skriver jag mer imorgon..

Sålänge tänkte jag att mina läsare får skriva en valfri fråga här till mig :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag har några frågor ;)

1. hur friade jim?

2. bor du i samma område som du gjorde när du var barn?

3. vilka länder har du besökt?

4. varför har du sån hår nojja? ^^

det va nog allt hehe :)

2011-07-13 @ 20:57:19
Postat av: Anonym

"ångrar" du någon ang ditt utseende på ert bröllop? alltså finns det något som du hade gjort annorlunda, typ hår, klänning, smink ect

2011-07-13 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign