Grattis!

Idag fyller min man 24 år<3
Han fick av oss BMX "leksaker" (Samlar grejer) & halsband med barnens bokstäver..
Av mina föräldrar 1500 :-
Av hans mamma nya bestik .

Tyvärr kunde ingen komma idag förutom mina föräldrar fast dem kan man nästan alltid räkna med.. Eller jo,man kan räkna med dem ..

Hoppas Jim är nöjd iallafall:) Han fick frukost på sängen & Benjamin sjöng "Vi  gratulerar" Helt själv & det va såfint .  sen till mat  åt vi pizza sen glass med  maränger & andra tillbehör :) Nu ikväll blir det film.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

En sån snygg 24 åring, puss min son, kram mamma

kram svärdotter för jag får smyg titta på er

på bloggen

2011-06-08 @ 21:20:41
Postat av: Tess

Hej!



Jag skrev till dig för ett tag sedan ang min vinst i din tävling som avgjordes för mer än en månad sen. Jag fick inget svar på mitt meddelande och skriver nu igen och hoppas på att du faktiskt svarar mig, när skickar du vinsterna? :)



/tess

2011-06-09 @ 08:21:02
URL: http://thelargelifeoftess.blogg.se/
Postat av: jim

Klart att jag blev nöjd. Halsbandet betyder mycket. Love u

2011-06-09 @ 09:16:22
Postat av: Anonym

Gratta! :)

2011-06-09 @ 10:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign